خبر

عرضه یخچال فریزر 520L MIJIA با حداکثر 18 محفظه

0

غول فناوری چینی شیائومی اخیراً مجموعه ای از محصولات را با نام تجاری MIJIA روانه بازار کرده است. یکی از محصولات یخچال هوشمند جدید MIJIA Cross-door Refrigerator 520L است. یخچال جدید اکنون با قیمت اولیه 2499 یوان (345 دلار) برای پیش فروش باز است.

یخچال فریزر جدید MIJIA 520L از طرحی بهره می‌برد که گفته می‌شود الهام‌بخش آن از شهاب سنگ اولیوین گرفته شده است. نه تنها در لمس ظریف است، بلکه از نظر براقیت کلی نیز طبیعی تر و نرم تر است.

همانطور که از نام آن پیداست، یخچال MIJIA دارای فضای ذخیره سازی بزرگ 520 لیتری است. این شامل یک محفظه ذخیره سازی 352 لیتری و یک محفظه فریزر 168 لیتری است. محفظه نگهداری دارای دو کشوی یخچال مستقل میوه و سبزیجات است که می توان میوه ها و سبزیجات را به طور جداگانه برای اطمینان از تازگی غذاها قرار داد.

در عین حال، فضای انجماد 168 لیتری به بخش هایی برای انجماد با نیروی انجماد 6.0 کیلوگرم در 12 ساعت تقسیم می شود که می تواند به سرعت مواد غذایی ذخیره شده را منجمد کند تا طعم اصلی خود را حفظ کند.

علاوه بر این، این محصول از فناوری بدون یخ زدگی هوا خنک و یخ زدگی خودکار هوشمند استفاده می کند. این امر مشکل تشکیل یخ زدگی را از بین می برد و متعاقباً نیاز به یخ زدایی دستی محفظه فریزر را از بین می برد.

یخچال MIJIA Cross-door 520L همچنین مجهز به یک ماژول ضد باکتری و دئودورانت یون نقره است که می تواند به طور موثر مولکول های بو را در یخچال جذب کند.

یخچال فریزر MIJIA چهاردرب 520 لیتری
یخچال دارای 3 حالت کارکرد مختلف است که می توان از بین آنها انتخاب کرد: حالت هوشمند، حالت فوق العاده خنک و حالت فوق العاده انجماد. به عنوان یک محصول زیست محیطی هوشمند MIJIA، یخچال متقابل 520L را می توان به برنامه MIJIA متصل کرد. از برنامه، کاربر می تواند هر یک از حالت ها را انتخاب کند و دمای یخچال را از راه دور تنظیم کند.

گالری MIUI از همگام سازی داخلی Google Photos پشتیبانی خواهد کرد

مقاله قبلی

نمایشگرهای شیائومی 13 و 13 پرو دارای حاشیه های باریک نسبت به سری 12 شیائومی هستند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *