خبر

گالری MIUI از همگام سازی داخلی Google Photos پشتیبانی خواهد کرد

0

شیائومی امروز مقاله‌ای منتشر کرد و توضیح داد که چه اتفاقی برای ویژگی همگام‌سازی ابری گالری MIUI خواهد افتاد. شیائومی با ادغام عملکرد پشتیبان‌گیری Google Photos در برنامه سیستم خود، راه‌حلی برای مشکل همگام‌سازی پیدا می‌کند.

شیائومی به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه محصول نرم افزاری خود است. Google Photos و Xiaomi ارزش‌های مشابهی برای ارائه یک پلتفرم قابل اعتماد برای کاربران و لحظات ثبت شده روزانه آن‌ها در گوشی‌های هوشمندشان دارند. Quanxin Wang، مدیر کل محصولات و فناوری Xiaomi International گفت: همکاری ما با Google Photos به کاربران راه آسانی برای اطمینان از ذخیره ایمن داده‌هایشان ارائه می‌دهد، در حالی که می‌توانند به راحتی به آنها در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

ما خوشحالیم که می‌توانیم به کاربران شیائومی کمک کنیم راه ساده‌تری برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوهای خود در Google Photos از دستگاه‌های اندرویدی خود ارائه کنند. Shimrit Ben-Yair، معاون رئیس Google Photos، گفت: با همه خاطرات شما در کنار هم، Google Photos می تواند به شما کمک کند به راحتی بهترین لحظات خود را در دستگاه های بیشتری جستجو، سازماندهی، به اشتراک بگذارید و دوباره زنده کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، برنامه گالری MIUI شما را به برنامه Google Photos هدایت می کند. شما همچنین فرآیند پشتیبان گیری را در آنجا انجام خواهید داد. کاربران Xiaomi Cloud این امکان را خواهند داشت که به راحتی ویدیوها و عکس های پشتیبان گیری شده خود را به Google Photos منتقل کنند. در 24 اکتبر 2022، به‌روزرسانی‌های برنامه شروع به ارائه این قابلیت برای تلفن‌های هوشمند موجود در سنگاپور می‌کند و سایر بازارها نیز به دنبال آن هستند.

نظر شما در مورد گالری MIUI و مهاجرت Google Photos چیست؟

شیائومی 13 دارای گواهینامه 3C، شارژ سریع 67 واتی

مقاله قبلی

عرضه یخچال فریزر 520L MIJIA با حداکثر 18 محفظه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *