خبر

شیائومی 13 دارای گواهینامه 3C، شارژ سریع 67 واتی

0

طبق گزارش ها، سری 13 شیائومی در دست ساخت است. گزارش ها حاکی از آن است که این مجموعه شامل دو گوشی هوشمند شیائومی 13 و 13 پرو خواهد بود. تلفن پرو قبلاً خبرساز شده است و اکنون اطلاعاتی در مورد مدل وانیلی نیز منتشر شده است. به تازگی تصویری زنده از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی و ظاهر آن را آشکار می کند. اکنون، در جدیدترین توسعه، شیائومی 13 در سایت صدور گواهینامه 3C مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند. در اینجا جزئیات است.

طبق گزارش MySmartPrice، وانیلی شیائومی 13 گواهینامه China 3C را دریافت کرده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل 2211133C و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی در وب سایت صدور گواهینامه فهرست شده است.

همانطور که گفته شد، اخیراً یک تصویر زنده ادعایی از دستگاه به بیرون درز کرده است. این تصویر نشان می دهد که این دستگاه به شدت از طراحی شیائومی Mi 11 Ultra الهام گرفته شده است. می توان دید که دارای دوربین سه گانه در پشت به همراه فلاش LED است. همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای فوکوس خودکار لیزری خواهد بود.

 

گزارش های قبلی نشان داده بود که شیائومی 13 دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. احتمالاً دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

برعکس، مدل پرو می تواند دارای یک پنل 6.73 اینچی QHD+ باشد که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، این دستگاه می تواند از چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 تامین شود. انتظار می رود شیائومی 13 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و ممکن است از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

انتظار می رود سری 13 شیائومی در ماه نوامبر در چین عرضه شود. همه چیز باید با معرفی اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده روشن تر شود. ما باید در روزهای آینده بیشتر بدانیم. شما را در جریان خواهیم گذاشت

تصویر زنده منتسب به شیائومی 13 تغییرات اساسی در طراحی را نشان می دهد

مقاله قبلی

گالری MIUI از همگام سازی داخلی Google Photos پشتیبانی خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *