خبر

تصویر زنده منتسب به شیائومی 13 تغییرات اساسی در طراحی را نشان می دهد

0

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود به نام سری 13 شیائومی است. مدل 13 Pro قبلاً در معرض نشت های زیادی قرار گرفته است و همچنین در وب سایت گواهی 3C مشاهده شده است.

اکنون، یک فاش جدید به اشتراک گذاشته شده توسط Cool APK، پنل پشتی شیائومی 13 وانیلی را فاش کرده است. با این حال، این تصویر واقعی به نظر می رسد، اما ثابت نمی کند که این در واقع یک مدل خرده فروشی از شیائومی 13 است.

با نگاهی به طراحی، مشخص است که دستگاه به شدت از زبان طراحی شیائومی Mi 11 Ultra الهام گرفته شده است. این دستگاه دارای سه دوربین در پشت به همراه یک ماژول فلاش است. این تغییر شدید در طراحی، باور اینکه این شیائومی 13 آینده است را سخت‌تر می‌کند. گفته می‌شود شیائومی سری Redmi K60 را قبل از عرضه سری 13 شیائومی عرضه خواهد کرد، بنابراین ما این احتمال را رد نمی‌کنیم که این شیائومی 13 باشد. گوشی هوشمند سری K60.

بر روی جزیره دوربین نیز کلمه “LASER” حک شده است که می تواند دستگاه دارای فوکوس خودکار لیزری باشد. متأسفانه، این میزان اطلاعاتی است که توسط تصویر فاش شده است. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که شیائومی 13 دارای صفحه نمایش 6.38 اینچی است که کمی بزرگ‌تر از صفحه نمایش شیائومی 12 است. با این حال، وضوح تصویر Full HD+ باقی خواهد ماند.

از طرف دیگر گفته می‌شود که مدل Pro دارای یک پنل 6.73 اینچی QHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز است. در زیر کاپوت، انتظار می‌رود این دستگاه دارای چیپست آینده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد که انرژی را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تامین می‌کند.

آغاز عرضه چراغ سقفی هوشمند MIJIA شیائومی با توان 140 وات و تنظیم روشنایی

مقاله قبلی

شیائومی 13 دارای گواهینامه 3C، شارژ سریع 67 واتی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *