خبر

آغاز عرضه چراغ سقفی هوشمند MIJIA شیائومی با توان 140 وات و تنظیم روشنایی

0

شیائومی این چراغ سقفی هوشمند را با توان 140 وات و تنظیم روشنایی عرضه کرده است. چراغ سقفی هوشمند MIJIA دارای نسخه اتاق نشیمن و اتاق خواب است. نسخه اتاق نشیمن می تواند حداکثر شار نوری 10000 لومن را ارائه دهد. روشنایی عظیم لامپ سقفی هوشمند Pro می تواند به اندازه کافی نیازهای روشنایی یک اتاق 50 متر مربعی را برطرف کند. نسخه اتاق خواب لامپ سقفی هوشمند MIJIA حداکثر توان 55 وات و شار نوری 3700 لومن را ارائه می دهد.

لامپ سقفی هوشمند MIJIA Pro یک افزودنی زیبایی شناختی به اتاق است و سطوح آن با پیچیدگی ساده خالی است. برنامه MIJIA عملکرد بیشتری را برای چراغ سقفی هوشمند Pro ارائه می دهد. هنگامی که به برنامه متصل می‌شوید، روشنایی گجت و همچنین دمای رنگ آن را می‌توان بی‌نهایت تنظیم کرد. همچنین می‌توانید از این برنامه برای تنظیم حالت‌های نور چندگانه متناسب با روحیه خود استفاده کنید. یک حالت تلویزیون، حالت نور شب و موارد دیگر در لامپ هوشمند موجود است.

لامپ سقفی هوشمند MIJIA Pro را می توان در اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی گنجاند. هنگامی که به قفل هوشمند درب متصل می شود، لامپ می تواند هنگام باز کردن در روشن شود و هنگام خروج و قفل کردن در خاموش شود. هنگامی که به بلندگوی هوش مصنوعی Xiao متصل می شود، نور می تواند از طریق صدا کار کند.

فاش شدن سری 13 شیائومی اندازه نمایشگر گوشی های پرچمدار آینده را فاش می کند

مقاله قبلی

تصویر زنده منتسب به شیائومی 13 تغییرات اساسی در طراحی را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *