خبر

فاش شدن سری 13 شیائومی اندازه نمایشگر گوشی های پرچمدار آینده را فاش می کند

0

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید، برندهای گوشی‌های هوشمند خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند رده بالا خود را عرضه کنند. اکنون، ما یک افشای جدید داریم که برخی از اطلاعات را در مورد سری پریمیوم شیائومی 13 فاش کرده است.

این نشت جزئیات کلیدی مربوط به نمایشگر شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را به نمایش می گذارد. مدیرعامل غول فناوری چینی، لی جون، قبلاً تأیید کرده است که این شرکت مدل جدید Ultra مانند Mi 11 Ultra را عرضه خواهد کرد. اما اکنون، جزئیاتی در مورد مدل پایه و مدل پرو مدل‌های گوشی‌های هوشمند پرچمدار آینده آن داریم.

طبق گزارش ها، شیائومی 13 دارای صفحه نمایشی با اندازه 6.38 اینچ است. اگر این درست باشد، نسخه پایه آینده دارای نمایشگری است که کمی بزرگتر از پنل 6.28 اینچی موجود در مدل شیائومی 12 است. اگرچه، نمایشگر بزرگتر همچنان با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، ظاهراً اندازه صفحه نمایش 13 Pro مانند صفحه نمایش 12 Pro که یک پنل 6.73 اینچی است، باقی می ماند و حتی دارای وضوح +QHD است.

به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، سری Xiaomi 13 احتمالا به زودی پس از معرفی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC عرضه خواهد شد. تلفن هوشمند OEM معمولاً یکی از اولین گوشی هایی است که جدیدترین چیپست های پیشرفته این سازنده تراشه را به کار می گیرد، بنابراین تعجبی نخواهد داشت که این بار نیز چنین باشد. علاوه بر این، این شرکت همچنین در حال همکاری با لایکا برای دوربین گوشی های هوشمند درجه یک بعدی خود است.

مقایسه: شیائومی Civi 2 در برابر Vivo V25 Pro

مقاله قبلی

آغاز عرضه چراغ سقفی هوشمند MIJIA شیائومی با توان 140 وات و تنظیم روشنایی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *