خبر

تصاویر زنده شیائومی CIVI 2 حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و حاشیه‌های نازک را تایید می‌کند

0

شیائومی در حال آماده شدن است تا به زودی جانشین شیائومی CIVI را معرفی کند. این برند تایید کرده است که Xiaomi CIVI 2 در تاریخ 27 سپتامبر در چین عرضه خواهد شد. گزارش های اخیر همچنین اشاره کرده اند که CIVI 2 ممکن است با نام دیگری در بازار جهانی عرضه شود.

قبل از عرضه در 27 سپتامبر، تصاویر زنده از تلفن هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است.

شیائومی CIVI 2
کاربر توییتر Mirei تصاویر زنده از شیائومی CIVI 2 را به اشتراک گذاشت که طراحی آن را آشکار می کند. پنل پشتی دستگاه دارای الگوی مواج منحصر به فرد و جزیره دوربین با ظاهر تمیز با سه سنسور و یک ماژول فلاش است. در جلو، دستگاه دارای حاشیه‌های نازک و بریدگی دوربین شبیه قرص آیفون 14 پرو است. این تصویر همچنین تایید می کند که دستگاه با یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شود.

شیائومی CIVI 2

مشخصات شیائومی CIVI 2

انتظار می رود شیائومی CIVI 2 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی OLED FHD+ 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 میلی آمپر ساعتی باشد. .

ممکن است دو دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در عقب داشته باشد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 از پیش بارگذاری می شود که با MIUI 13 پوشانده می شود. شیائومی تأیید کرده است که دستگاه دارای ضخامت 7.23 میلی متر و وزن 171 گرم است.

تصویر افشا شده از شیائومی 13 پرو، مشخصات کلیدی را فاش می کند

مقاله قبلی

معرفی سری 12T شیائومی در 4 اکتبر – آنچه تاکنون می دانیم

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *