خبر

تصویر افشا شده از شیائومی 13 پرو، مشخصات کلیدی را فاش می کند

0

سری 13 شیائومی احتمالاً در ماه نوامبر امسال رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این سری حداقل از دو دستگاه مانند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو استفاده کند. اولی یک گوشی پرچمدار جمع و جور خواهد بود، در حالی که مدل Pro یک دستگاه بزرگتر خواهد بود، همانطور که در سری 12 شیائومی دیده شد. خیلی قبل از عرضه مورد انتظار در ماه نوامبر، یک عکس لو رفته از یک واحد مهندسی شیائومی 13 پرو اکنون در پلتفرم های رسانه های اجتماعی در حال پخش است.

تصویر فاش شده از شیائومی 13 پرو

در حالی که تصویر فاش شده جزئیات کلیدی شیائومی 13 پرو را نشان می دهد، صحت آن تایید نمی شود. این دستگاه مانند شیائومی 12 پرو سال گذشته دارای صفحه نمایش سوراخ دار با لبه های خمیده است. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E6 AMOLED است که وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می دهد.

تصویر صفحه “بالای تلفن” دستگاه را نشان می دهد. کد «Nuwa» و شماره مدل 2210132C که متعلق به شیائومی 13 پرو است در تصویر قابل مشاهده است. گزارش قبلی ادعا کرده بود که نام رمز “Fuxi” متعلق به مدل Pro است. با این حال، بر اساس تصویر فاش شده می توان گفت که شیائومی 13 و 13 پرو به ترتیب می توانند با کد Fuxi و Nuwa باشند.

به نظر می رسد پردازنده هشت هسته ای 3.0 گیگاهرتزی که شیائومی 13 پرو را تامین می کند، پلتفرم موبایل معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. این دستگاه را می‌توان روی سیستم‌عامل اندروید 13 با طعم MIUI 14 مشاهده کرد. 12 گیگابایت رم دارد و تا 3 گیگابایت رم مجازی را پشتیبانی می کند.

گزارش های دیگر ادعا کرده اند که شیائومی 13 پرو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. ممکن است یک باتری تک سلولی در خود جای دهد که از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند Mibro T1 با تماس بلوتوث و عمر باتری 7 روزه رونمایی شد

مقاله قبلی

تصاویر زنده شیائومی CIVI 2 حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و حاشیه‌های نازک را تایید می‌کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *