خبر

توسعه دهنده تم MIUI ویژگی سبک جزیره پویا را برای گوشی های شیائومی ایجاد می کند

0

یکی از ویژگی های آیفون 14 اپل که به تازگی منتشر شده است، تم جزیره دینامیک است. تم جدید اکنون به لطف برخی از توسعه دهندگان برجسته راه خود را در گوشی هوشمند شیائومی پیدا کرده است. این اولین باری است که چنین چیزی را می بینیم، اگرچه شیائومی هنوز این تغییر را تایید نکرده است.

تم جزیره پویا در آیفون 14 اساساً محفظه دوربین به شکل قرص را استتار می کند. اطلاعاتی در مورد اعلان ها، تماس ها، تایمرها، جفت شدن بلوتوث و موارد دیگر ارائه می دهد. توسعه دهنده Mi Theme نسخه اندروید Dynamic Island را با موفقیت پیاده سازی کرد. ویدیوی کوتاهی نیز از جزئیات عملکرد Dynamic Island در گوشی هوشمند اندرویدی منتشر شد. نسخه اندروید تم اپل Grumpy UI نام دارد و هنوز فقط در نسخه چینی موجود است. همچنین شامل بخش “در حال پخش” در نرم افزار MIUI است. این ویدیو نشان می‌دهد که این تم می‌توانست دوربین سلفی سوراخ سوزنی را در گوشه‌ای که جزیره بزرگ می‌شود پنهان کند.

اگرچه شیائومی تاکنون در مورد ویژگی جدید سکوت کرده است، توسعه دهندگان تم می گویند که این به روز رسانی هنوز در دست بررسی است. رابط کاربری Grumpy در صورت تایید در فروشگاه تم های MIUI قرار خواهد گرفت. اگرچه استفاده از پوشش تم دوربین به شکل قرص در دستگاه های اندرویدی چندان رایج نیست، اما جالب است که ببینیم آیا شیائومی این ویژگی را تایید می کند یا خیر. تعداد کمی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی دارای بریدگی‌های قرص‌دار هستند، اما تم اندروید به سبک جزیره پویا روزی در دسترس خواهد بود. خواهیم دید که آیا شیائومی از این ویژگی استفاده خواهد کرد یا خیر.

معرفی سری 12T شیائومی در 4 اکتبر – آنچه تاکنون می دانیم

مقاله قبلی

مقایسه: شیائومی Civi 2 در برابر Vivo V25 Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *