خبر

شیائومی بالش هوشمند MIJIA را تحت حمایت مالی جمعی عرضه می کند

0

بالش هوشمند شیائومی MIJIA از طریق یک کمپین تامین مالی جمعی در چین عرضه شد. بالش هوشمند جدید شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند. کمپین تامین مالی جمعی برای بالش هوشمند MIJIA در 7 سپتامبر از طریق مرکز خرید شیائومی افتتاح شد.

بالش هوشمند جدید شیائومی یک الگوریتم هوش مصنوعی را برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام ادغام می کند. سنسور پیزوالکتریک به خوبی در هسته بالش قرار گرفته است و در خواب تداخلی ایجاد نمی کند. این می تواند جزئیاتی در مورد وضعیت خواب کاربر و مدت زمان خواب عمیق ارائه دهد و همچنین امتیازات خواب را ایجاد کند. می توان آن را با استفاده از اتصال بلوتوث به سایر دستگاه های هوشمند موجود در اکوسیستم شیائومی متصل کرد.

بالش هوشمند MIJIA

بالش هوشمند از چهار باتری قلمی استفاده می کند که دستگاه تا 60 روز استفاده می کند. منبع تغذیه DC با ولتاژ پایین را ارائه می دهد که هم ایمن و هم قابل اعتماد است. بالش هوشمند در دو سایز 10 سانتی متری و 12 سانتی متری عرضه می شود. بالش هوشمند MIJIA می تواند در هر جهت استفاده شود و از نظر ارگونومیکی راحت است

به هر شکلی که بخواهید بخوابید، بالش هوشمند MIJIA راحتی لازم را ارائه می دهد. این به ماهیچه ها اجازه می دهد تا به طور طبیعی آرام شوند و کاربر خوابی آرام و با طراوت داشته باشد. روبالشی دارای محافظ ضد باکتری قوی است که پس از 20 جلسه شستشو تا 90 درصد حفظ می شود. روبالشی بیرونی از موادی ساخته شده که هم ظریف و هم سازگار با پوست است. روبالشی بیرونی نیز نرم و کمی الاستیک است.

بالش هوشمند MIJIA

بالش هوشمند شیائومی MIJIA اکنون برای پیش‌سفارش در کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در دسترس است. قیمت تامین مالی جمعی 259 یوان (37 دلار) است در حالی که محصول در ابتدا با قیمت 299 یوان (43 دلار) به فروش می رسد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی این محصول وجود ندارد.

عرضه اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت

مقاله قبلی

عرضه سشوار ZMI Dreame با موتور 130000 دور در دقیقه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *