خبر

عرضه اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت

0

از زمان عرضه اسکوتر برقی MIJIA M365 در سال 2017، شیائومی به دلیل محبوبیت اسکوتر الکترونیکی، به بهبود مدل با عرضه های بعدی ادامه داده است. اوایل سال جاری، این شرکت از اسکوتر برقی MIJIA 3 Lite در چین رونمایی کرد. این غول فناوری اکنون بی سر و صدا همان مدل را با نام Xiaomi Scooter 3 Lite در اروپا عرضه کرده است.

اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت در حال حاضر در چندین کشور قاره از طریق آمازون قابل دسترسی است. به عنوان مثال، اسکوتر در فرانسه 446.27 یورو (444.07 دلار)، در اسپانیا 449.99 یورو (447.77 دلار)، در ایتالیا 453.71 یورو (451.47 دلار) و در هلند 495.88 یورو (493.43 دلار آمریکا) قیمت دارد. در حالی که اکثر کشورها در حال حاضر اسکوتر الکترونیکی را فقط در رنگ سفید عرضه می کنند، یک نوع مشکی از اسکوتر در اسپانیا موجود است. این اسکوتر با قیمت 1899 یوان (298 دلار) در چین به فروش می رسد و بنابراین، تقریباً دو برابر قیمت در بازار خانگی شیائومی به فروش می رسد.

برای یادآوری، گفته می‌شود که قاب اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت 10 میلی‌متر نازک‌تر از MIJIA Electric Scooter 1s است که در سال 2020 عرضه شد. گفته می‌شود که اندازه قاب کاهش یافته مرکز ثقل پایین‌تری و پایداری بیشتر را به اسکوتر ارائه می‌کند. سوار شدن بدنه از مواد آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا ساخته شده است که بدنه را سبک تر و راحت تر می کند و حمل آن را راحت تر می کند.

اسکوتر برقی Xiaomi 3 Lite

از نظر طراحی، اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت طراحی پیچیده پیشانی را حذف می کند تا حسی مینیمالیست و سبک بصری ایجاد کند. در همان زمان، نور برای کاهش بار روی پیشانی به پایین منتقل می شود. نسبت صفحه نمایش دسته ابزار نیز افزایش می یابد و تجربه کنترل صفحه نمایش بهینه ای را دریافت می کنید.

علاوه بر این، اسکوتر برقی جدید دارای 13 درصد افزایش در توانایی صعود، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و توان نامی 250 وات است. برد اسکوتر فقط 20 کیلومتر است و برای رفت و آمدهای کوتاه مناسب است. همچنین، پوشش هاب جلو برای اضافه کردن عناصر یکپارچه سازی تنظیم شده است.

شیائومی 12 اس اولترا در تست دوربین DxOMark آیفون 13 پرو مکس را شکست داد و جایگاه پنجم را تصاحب کرد

مقاله قبلی

شیائومی بالش هوشمند MIJIA را تحت حمایت مالی جمعی عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *