خبر

شیائومی 12 اس اولترا در تست دوربین DxOMark آیفون 13 پرو مکس را شکست داد و جایگاه پنجم را تصاحب کرد

0

در ماه جولای، شیائومی جدیدترین دستگاه پرچمدار خود، Xiaomi 12S Ultra را به طور انحصاری در بازار چین عرضه کرد. این دستگاه به دلیل عملکرد دوربینش بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اکنون، چند ماه پس از عرضه، دستگاه بالاخره تست دوربین DxOMark را پشت سر گذاشته است. بنابراین، بیایید نتایج را بررسی کنیم.

Xiaomi 12S Ultra توانسته در رتبه‌بندی جهانی DxOMark برای دوربین گوشی‌های هوشمند جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد. در این تست 138 امتیاز کسب کرده است و آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس را از 5 رتبه برتر که هر دو 137 امتیاز دارند، حذف کرده است.

این دستگاه به دلیل کیفیت تصویر کلی عالی در اکثر موارد استفاده، و تطبیق پذیری آن، ارائه دو امضای تصویر متفاوت برای انتخاب کاربران مورد ستایش قرار گرفته است. تصویربرداری در نور کم نیز یک نقطه قوت است، زیرا دوربین محدوده دینامیکی گسترده ای را در حالت شب ارائه می دهد. دوربین های فوق عریض و زوم تصاویر عالی را در تمام فواصل، به ویژه در فواصل دور، ارائه می دهند. این دوربین همچنین عملکرد عالی در حالت فیلمبرداری دارد و محدوده دینامیکی گسترده، رندر بافت طبیعی و نوردهی خوب را ارائه می‌دهد.

همه آنچه گفته شد، گاهی اوقات دوربین فاقد یکپارچگی است و در نتیجه تفاوت بین تصاویر، حتی گاهی اوقات بین عکس های متوالی ایجاد می شود. همچنین، پیش نمایش همیشه با تصویر نهایی گرفته شده مطابقت ندارد. به غیر از آن، دوربین با موقعیت های نوری بسیار چالش برانگیز مانند صحنه های بسیار متضاد دست و پنجه نرم می کند.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو ممکن است به زودی در اروپا عرضه شود

مقاله قبلی

عرضه اسکوتر برقی شیائومی 3 لایت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *