خبر

سری 13 شیائومی و سری ردمی نوت 12 قبل از عرضه در پایگاه داده EEC مشاهده شد

0

شیائومی تاکنون چندین دستگاه را در سری ۱۲ شیائومی عرضه کرده است. این سری سال گذشته با عرضه Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12X آغاز به کار کرد و بعداً، این شرکت دستگاه های سری Xiaomi 12S را با چیپست جدید و بهبود یافته Snapdragon 8+ Gen 1 به طور انحصاری برای بازار چین عرضه کرد. همچنین گفته می شود که این برند سری ۱۲T شیائومی را به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

با نزدیک شدن به سه ماهه چهارم سال 2022، به نظر می رسد شیائومی خود را برای عرضه سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود با نام سری 13 شیائومی آماده می کند.

گزارشی از MySmartPrice نشان می دهد که دستگاه های جدید شیائومی با شماره مدل های 2210132G و 2210133G در سایت صدور گواهینامه EEC مشاهده شده اند. گمان می‌رود این دستگاه‌ها متعلق به سری 13 شیائومی باشند.


علاوه بر این، دو گوشی جدید Redmi با شناسه‌های مدل 22101316G و 22101316UG در فهرست EEC متفاوتی کشف شده‌اند. G در انتهای شماره مدل‌ها می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که دستگاه‌ها انواع جهانی هستند. این لیست هیچ مشخصاتی از دستگاه را فاش نمی کند. با این حال، می‌توانیم نگاهی به درز و شایعات تا کنون بیندازیم تا ایده‌ای در مورد انتظارات داشته باشیم.

مشخصات سری 13 شیائومی

به تازگی فاش شده است که سری 13 شیائومی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این چیپست در ماه نوامبر معرفی شود، بنابراین احتمالاً در ماه نوامبر نیز شاهد معرفی سری 13 شیائومی خواهیم بود. این دستگاه احتمالا در اوایل سال آینده به بازارهای جهانی خواهد رسید.

طبق گزارش‌ها، شیائومی 13 سری گوشی هوشمند خود را با باتری تک سلولی و آی‌سی شارژ خود توسعه‌یافته معرفی خواهد کرد که از شارژ بی‌سیم 50 واتی و شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه Surge P1، تنها راه حل تراشه تک سلولی 100 واتی در حال حاضر در بازار موجود است، پیش بینی می شود که در دستگاه ها گنجانده شود.

سری 12T شیائومی به طور رسمی در پایگاه داده SIRIM تایید شده است

مقاله قبلی

شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل به دومین برند محبوب گوشی های هوشمند در اروپا تبدیل شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *