خبر

عرضه تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی با نمایشگر 4K در 30 آگوست

0

تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی قرار است در تاریخ 30 آگوست در هند عرضه شوند. این گوشی در کنار لپ تاپ Xiaomi NoteBook Pro 120G معرفی خواهد شد. از آنجایی که نام حاوی کلمه کلیدی «سریال» است، می‌توانیم حداقل سه نوع از تلویزیون آینده را از این برند انتظار داشته باشیم.

تلویزیون هوشمند سری X شیائومی با رزولوشن صفحه نمایش 4K تایید شده است. از طراحی شیک و بدون درز برخوردار خواهد بود. جدای از این، این برند جزئیات بیشتری را در مورد تلویزیون آینده خود فاش نمی کند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی در روزهای آینده منتهی به رویداد معرفی، ویژگی‌های بیشتری را معرفی کند.

انتظار می رود تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی به عنوان جانشین سری Mi TV 5X که در آگوست سال گذشته عرضه شد، وارد بازار شود. قابل ذکر است، دومی وضوح 4K و پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ را ارائه می‌کند. آنها به خروجی صدای 40 وات مجهز هستند. سری Mi TV 5X از یک پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

سری Mi TV 5X با قیمت 31999 روپیه برای نوع پایه شروع شد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تلویزیون‌های هوشمند سری X شیائومی نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کنند. به طور مشابه، ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها برچسب قیمت اولیه کمی بالاتری داشته باشند.

در مورد Xiaomi NoteBook Pro 120G، با حاشیه‌های باریک، صفحه‌کلید با اندازه کامل و ترک‌پد بزرگ دیده می‌شود. 120G در نام خود نشان می دهد که ممکن است صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتزی یا پردازنده نسل دوازدهم Intel Core داشته باشد.

عرضه Gateway 2 چند حالته هوشمند شیائومی با پشتیبانی از Wi-Fi دو بانده

مقاله قبلی

سری 12T شیائومی به طور رسمی در پایگاه داده SIRIM تایید شده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *