خبر

هدبند MiGu شیائومی به کاربران اجازه می دهد محصولات خانه هوشمند را با ذهن خود کنترل کنند

0

شیائومی به خاطر خلق محصولات نوآورانه ای که به نظر می رسد مستقیماً از یک رمان آرمان شهر آمده اند، مشهور است. به عنوان مثال جدیدترین CyberDog شیائومی را در نظر بگیرید، ربات چهار پا می تواند اعمال و رفتار یک سگ را تقلید کند. می تواند راه برود، بدود، بپرد و حتی یک چرخش به عقب انجام دهد (بله). امروز، این شرکت هدبند MiGu شیائومی را به نمایش گذاشته است که ظاهراً به کاربران امکان می دهد با استفاده از امواج مغزی محصولات خانه هوشمند را با ذهن خود کنترل کنند.

هکاتون گروه شیائومی

ادعا می شود که هدبند MiGu شیائومی نه تنها به کاربران اجازه می دهد تا خانه های هوشمند خود را با ذهن خود کنترل کنند، بلکه خستگی را در حین رانندگی از طریق امواج مغزی (از طریق ItHome) کنترل می کند.

مهندس این پروژه گفت که او امیدوار است که همه را قادر سازد تا از یک زندگی هوشمند راحت تر با روش تعامل طبیعی تر لذت ببرند.

تیم پشت سر بند MiGu ادعا می کند که سه نقطه روی هدبند MiGu وجود دارد که به آن کمک می کند سیگنال های الکتریکی را دریافت کند. علاوه بر این، می‌تواند به طور تقریبی EEG (الکتروانسفالوگرافی) کاربر را با استفاده از اختلاف پتانسیل بین نقاط بخواند.

برای افراد ناآشنا، EEG آزمایشی است که فعالیت الکتریکی مغز را اندازه گیری می کند. افراد شکل موج های مختلف EEG را در حالت های احساسی مختلف تولید می کنند و هدبند شیائومی از یادگیری ماشینی با برچسب مصنوعی برای ترسیم این شکل موج ها استفاده می کند. تجاری شود یا نه در هر صورت، محصول بسیار جالب به نظر می رسد و اگر شرکت تصمیم به فروش آن داشته باشد، احتمالاً توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

آیا فکر می کنید این محصول می تواند نحوه تعامل ما با تکنولوژی را تغییر دهد؟ و اگر شرکت تصمیم به تجاری سازی آن داشته باشد، آیا آن را می خرید؟

مشخصات گوشی مورد انتظار شیائومی 12T فاش شد!

مقاله قبلی

MIX FOLD 2 ممکن است پنل 120 هرتزی سامسونگ Eco² را به نمایش بگذارد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *