خبر

شیائومی Mi A3 پچ امنیتی اندروید ژوئیه 2022 را در سطح جهانی دریافت کرد

0

شیائومی پچ امنیتی ژوئیه 2022 را برای Mi A3 در سطح جهانی منتشر می کند. Mi A3 سه سال پیش عرضه شد و آخرین گوشی هوشمند اندروید وان شیائومی است. این می تواند آخرین پشتیبانی به روز رسانی برای دستگاه باشد. Mi A3 پس از آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود به لیست بدون پشتیبانی می‌پیوندد.

Mi A3 همراه با اندروید 9.0 پای عرضه شد و در طول زمان خود به اندروید 11 پیشرفت کرده است. این نرم افزار در طول سه سال فعالیت خود از به روز رسانی منظم نرم افزار لذت برده بود. شیائومی قول داده بود که سه سال وصله‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این دستگاه ارائه کند. اکنون سه سال بعد در آستانه تحقق این وعده است. دانلود 8 مگابایتی Mi A3 را به وصله امنیتی جولای 2022 به‌روزرسانی می‌کند. جزئیات دقیق به‌روزرسانی را می‌توانید از بولتن امنیتی اندروید دریافت کنید.

گوشی های هوشمند Mi A3 واجد شرایط، وصله امنیتی ژوئیه 2022 را از طریق یک به روز رسانی خارج از هوا (OTA) دریافت خواهند کرد. تنظیمات گوشی اطلاعات لازم را در مورد پچ فعلی موجود ارائه می دهد. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند با استفاده از به‌روزرسانی میان‌افزار شیائومی، به‌روزرسانی را دانلود کنند. مدل‌های Mi A3 در اروپا آخرین بار در ژوئن 2022 به‌روزرسانی دریافت کردند.

عرضه پروژکتور لیزری شیائومی 1S 2022 با حالت بازی با تاخیر کم 40 میلی‌ثانیه

مقاله قبلی

اولین نمونه اولیه ماشین الکتریکی شیائومی که در آگوست 2022 رونمایی می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *