خبر

مشخصات شیائومی 12T لو رفت

0

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید سری 12 با نام Xiaomi 12T است. با این حال، قبل از اعلام رسمی، یک منبع آگاه مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را فاش کرده است. اطلاعات دهنده ادعا می کند که دستگاه مورد بحث با پردازنده پرچمدار Qualcomm، نرخ تازه سازی بالا، شارژ سریع و موارد دیگر عرضه خواهد شد. شیائومی 12T می تواند به زودی راه اندازی شود زیرا این دستگاه اخیراً در وب سایت گواهی FCC مشاهده شده است.

افشاکننده مشهور Mukul Sharma برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمندی که گفته می شود شیائومی 12T است را منتشر کرده است. در پست به اشتراک گذاشته شده توسط شارما، گمان می رود شیائومی 12T با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 در زیر کاپوت عرضه شود. گفته می‌شود که این گوشی در سه نسخه عرضه می‌شود: 8 گیگابایت رم 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم 256 گیگابایت.

شیائومی 12 پرو
انتظار می رود صفحه نمایش گوشی هوشمند از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. این گوشی از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 خارج از جعبه استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، احتمالاً از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعاتی درباره دوربین ها فاش نکرد جز اینکه دوربین دارای OIS خواهد بود. در نهایت، این گوشی از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، Xiaomi 12T اخیراً با شماره مدل 22071212AG در پایگاه داده FCC ظاهر شده است. این لیست برخی از مشخصات کلی تلفن هوشمند مانند Wi-Fi 802.11ax، 5G (7 باند)، بلوتوث، GPS و بلستر IR را تایید کرد. فهرست FCC نشان می دهد که گوشی هوشمند شیائومی ممکن است به زودی در بازارهای جهانی عرضه شود.

افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که شیائومی 12T یک ردمی K50S تغییر نامیده خواهد بود که به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این دستگاه دارای 2 پسرعمو به نام‌های Xiaomi 12T Pro Hypercharge و Xiaomi 12T Pro- است که انحصاری ژاپن خواهد بود.

عرضه TV A2 با ویژگی های جدید

مقاله قبلی

تاریخ عرضه سری 12S شیائومی تأیید شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *