خبر

شیائومی بند 7 از طریق به روز رسانی سیستم عامل ویژگی های جدیدی دریافت می کند

0

اواخر ماه گذشته شیائومی می بند 7 را در چین عرضه کرد. به تازگی، این شرکت اعلام کرده است که از زمان عرضه این محصول بیش از یک میلیون دستگاه را ارسال کرده است. این پوشیدنی هنوز راه خود را به بازارهای بین المللی باز نکرده است. پیش از آن، ردیاب تناسب اندام به روز رسانی سیستم عامل جدید را دریافت می کند.

شیائومی به‌روزرسانی سیستم‌افزار جدید را برای Xiaomi Band 7 و Xiaomi Band 7 NFC آغاز کرده است. به روز رسانی با نسخه سیستم عامل 1.16.0.7 ارائه می شود.

طبق تغییرات رسمی، آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار، تعداد زیادی اصلاحات و چند ویژگی جدید را به همراه دارد.

با به روز رسانی جدید، برای اولین بار در پوشیدنی های سری Mi Band (Xiaomi Band)، کاربران اکنون می توانند در نهایت شدت لرزش خود ردیاب تناسب اندام را تغییر دهند. تا به حال فقط از طریق برنامه همراه امکان پذیر بود. مشخص نیست که آیا این ویژگی برای مدل های نسل قبلی در دسترس خواهد بود یا خیر.

علاوه بر این، صفحه‌های ساعت داخلی بهبود یافته‌اند. با ضربه زدن روی یک جزء، صفحه مربوطه باز می شود. برای مثال، ضربه زدن روی یک عدد ضربان قلب در صفحه ساعت، صفحه داده‌های ضربان قلب را باز می‌کند.

آخرین ویژگی جدید اضافه شدن یادآورهای تناسب اندام است. این به معنای تشویق استفاده کنندگان برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

در مورد اشکالات صحبت می کنیم، به روز رسانی جدید رفع مشکلات راه اندازی مجدد تصادفی، ترازبندی متن صفحه ساعت داخلی در بخش هشدار و مشکل روشنایی پس از خروج از صفحه پرداخت (نسخه NFC) را به همراه دارد. آخرین اما نه کم اهمیت، به روز رسانی همچنین روان بودن سیستم را بهینه می کند.

با این اوصاف، ما همچنان منتظر شیائومی هستیم تا تاریخ عرضه جهانی شیائومی بند 7 را اعلام کند، که فکر می کنیم احتمالاً به طور رسمی اسمارت بند شیائومی 7 نامیده می شود.

فروش شیائومی بند 7 در چین در کمتر از یک ماه از مرز 1 میلیون گذشت

مقاله قبلی

عرضه TV A2 با ویژگی های جدید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *