خبر

فروش شیائومی بند 7 در چین در کمتر از یک ماه از مرز 1 میلیون گذشت

0

شیائومی بند 7 تنها چند هفته پیش در چین عرضه شد. با این حال، علیرغم اینکه این بندهوشمند جدید چندی پیش منتشر شد، در حال حاضر شاهد موفقیت بزرگی در منطقه بوده است.

این غول فناوری چینی اخیراً یک پوستر تصویری تبلیغاتی را در حساب رسمی خود در Weibo به اشتراک گذاشته است. این تصویر و پست موفقیت انفجاری Band 7 در چین را جشن گرفت زیرا فروش محصول در کمتر از یک ماه پس از معرفی آن از مرز 1 میلیون عبور کرد. برای کسانی که نمی دانند، Band 7 در دو نوع عرضه شد، که شامل یک نسخه پایه و یک نوع دارای NFC بود. هر دو مدل دارای صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED با وضوح 192 در 490 پیکسل، تراکم پیکسلی 326 PPI و حداکثر روشنایی 500 نیت هستند.

بند هوشمند جدید حتی از قابلیت Always on Display نیز برخوردار است و با حسگرهای معمولی مرتبط با سلامت همراه است. این شامل مواردی مانند حسگر ضربان قلب، ردیابی اکسیژن خون و موارد دیگر است. این پوشیدنی که یک محصول تناسب اندام است، از بیش از 120 حالت ورزشی و حتی چهار حالت ورزشی حرفه ای با ردیابی فعالیت، تجزیه و تحلیل داده ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

سری شیائومی بند همیشه در منطقه محبوب بوده است و آخرین نقطه عطف نشان می دهد که Band 7 تفاوتی ندارد. قیمت از 249 یوان (تقریباً 37 دلار آمریکا) شروع می شود و در حال حاضر فقط در چین موجود است و هنوز برای بازارهای جهانی عرضه نشده است.

سری 13 شیائومی ممکن است در نوامبر امسال عرضه شود

مقاله قبلی

شیائومی بند 7 از طریق به روز رسانی سیستم عامل ویژگی های جدیدی دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *