خبر

سری 13 شیائومی ممکن است در نوامبر امسال عرضه شود

0

سری 13 شیائومی در دست ساخت است و انتظار می‌رود که چیپست پرچمدار آتی اسنپدراگون 8 نسل 2 را ارائه کند. سال گذشته، در ماه دسامبر، شیائومی از سری گوشی های پرچمدار شیائومی 12 رونمایی کرد. یک افشای جدید ادعا می کند که سازنده چینی سری 13 شیائومی را زودتر از نسل قبلی خود معرفی خواهد کرد.

یک منبع آگاه چینی اطلاعاتی را در مورد سری 13 شیائومی به صورت جزئی فاش کرده است. سال گذشته، این شرکت از سه دستگاه به نام‌های Xiaomi 12، Xiaomi 12X و Xiaomi 12 Pro در ماه دسامبر رونمایی کرد. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد حداقل دو مدل یعنی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را تا پایان سال جاری عرضه کند.

به گفته تیپستر، سری 13 شیائومی با اندروید 13 در حال آزمایش است. وی افزود: پیشرفت یک ماه زودتر از سال گذشته است. این نشان می دهد که سری Xiaomi 13 ممکن است در ماه نوامبر عرضه شود. از آنجایی که انتظار می رود سری شیائومی 13 دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد، احتمالاً کوالکام ممکن است چیپست جدید خود را در ماه نوامبر معرفی کند. طبق معمول، به خوانندگان توصیه می شود اطلاعات مربوط به عرضه زودهنگام سری 13 شیائومی و اسنپدراگون 8 نسل 2 را با کمی نمک دریافت کنند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که شیائومی 13 دارای نام رمز Nuwa است و دارای شماره مدل 2211133C است. از سوی دیگر، گفته می‌شود که شیائومی 13 پرو دارای کد Fuxi و شماره مدل 2210132C است.

شیائومی 13 می تواند یک پرچمدار جمع و جور مانند نسل قبلی خود باشد. انتظار می رود هر دو مدل دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده با سوراخ پانچ در مرکز و حاشیه های باریک باشند. همچنین انتظار می‌رود هر دو مدل دارای دوربین‌های سه‌گانه پشتی طراحی شده توسط لایکا باشند.

4 پرچمدار آینده شیائومی به زودی در ماه جولای معرفی می شوند

مقاله قبلی

فروش شیائومی بند 7 در چین در کمتر از یک ماه از مرز 1 میلیون گذشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *