خبر

شیائومی 12 اس در GeekBench با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 و 12 گیگابایت رم مشاهده شد.

0

شایعه شده است که سری Xiaomi 12S اواخر امسال عرضه می شود. این مجموعه جدیدترین محصولات گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت خواهد بود. اما قبل از هر گونه اطلاعیه رسمی، نسخه پایه این سری بر روی یک پلت فرم بنچمارک مشاهده شده است.

شیائومی

12S غول فناوری چینی در لیست GeekBench یافت شد که یک برنامه محک زدن محبوب است. قابل ذکر است که ظاهر آن بلافاصله پس از مشاهده مدل بالاتر 12S Pro در وب سایت گواهی 3C دنبال می شود. اکنون، 12S با شماره مدل 2206123SC در پایگاه داده GeekBench فهرست شده است. با نگاهی به لیست، دستگاه به یک پردازنده هشت هسته ای مجهز خواهد شد که دارای چهار هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و یک هسته فوق العاده با فرکانس 3.19 گیگاهرتز است.

به عبارت دیگر، به وضوح می‌توان گفت که چیپست مورد بحث، چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC است که احتمالاً با پردازنده گرافیکی Adreno 730 جفت می‌شود. علاوه بر این، پایگاه داده GeekBench آن گوشی هوشمند با 12 گیگابایت رم را نیز فهرست می‌کند، اگرچه احتمالاً دارای چندین رم و پیکربندی حافظه داخلی خواهد بود. شیائومی 12 اس آینده همچنین بر روی پوسته سفارشی MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد و توانسته امتیاز 1328 را در تست های تک هسته ای و 4234 امتیاز را در تست های چند هسته ای در تست های GeekBench کسب کند.

بر اساس مشاهده قبلی در 3C، شیائومی 12 اس با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی نیز وارد بازار خواهد شد. این شبیه به رده بالاتر 12S Pro است. سایر ویژگی های مورد انتظار عبارتند از: صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت و احتمالاً لنز مارک لایکا برای دوربین های عقب. این دستگاه احتمالاً به زودی در چین عرضه خواهد شد و احتمالاً به زودی در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

سری تلویزیون های شیائومی EA Pro در چین با صفحه نمایش 4K، قاب فلزی و موارد دیگر عرضه شد

مقاله قبلی

4 پرچمدار آینده شیائومی به زودی در ماه جولای معرفی می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *