خبر

شیائومی بی سر و صدا Mi Box 4S MAX را با پورت HDMI 2.1 و پشتیبانی از 8K عرضه کرد

0

شیائومی بی سر و صدا یک ستاپ باکس جدید با نام Mi Box 4S MAX در چین عرضه کرده است. Xiaomi Mi Box 4S MAX به عنوان یک ستاپ باکس صدای هوشمند پرچمدار 4K قرار دارد که اتفاقاً مدل پرچمدار نسل چهارم Mi TV Box 4 است که در سال 2018 عرضه شد. ست تاپ باکس با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود. برچسب 499 یوان (~ 75 دلار) است و در حال حاضر در Jingdong (JD.com) فهرست شده است، اما غول تجارت الکترونیک هنوز شروع به دریافت سفارش نکرده است.

از نظر پیکربندی، Mi Box 4S MAX از یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Amlogic S905X3 پشتیبانی می کند. این تراشه با 4 گیگابایت رم جفت می شود در حالی که 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد، که آن را برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای شما مناسب می کند. جعبه تلویزیون همچنین دارای رابط HDMI 2.1 است، از خروجی تصویر با کیفیت 4K/8K و HDR پویا پشتیبانی می کند. همچنین از رمزگشایی سخت 8K، جلوه‌های صوتی Dolby و DTS، Wi-Fi دو باند، ریخته‌گری بی‌سیم و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

تی وی باکس پرچمدار دارای رابط کاربری MIUI برای تلویزیون از قبل نصب شده است که از برنامه MIJIA، فرمان صوتی XiaoAI و کنترل از راه دور صوتی بلوتوث پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید از تلفن، دیسک سخت یا درایو فلش USB خود فیلم تماشا کنید. این دستگاه همچنین امکان نصب بازی ها و سایر برنامه ها را نیز مانند اکثر جعبه های تلویزیونی فراهم می کند.

رندرهای شیائومی 12 اولترا از طراحی نهایی با دوربین برند لایکا خبر می‌دهند

مقاله قبلی

Black Shark 5 & 5 Pro در سطح جهانی عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *