خبر

رندرهای شیائومی 12 اولترا از طراحی نهایی با دوربین برند لایکا خبر می‌دهند

0

از ابتدای سال جاری، شایعات از طراحی پرچمدار آتی شیائومی 12 اولترا به بیرون درز کرده است. اکثر موارد افشا شده از جمله انحصاری GizmoChina نشان داده اند که پنل پشتی آن دارای نمایشگر ثانویه نخواهد بود. در عوض، یک ماژول دوربین دایره ای بزرگ با بریدگی های متعدد برای دوربین ها و سنسورها ارائه می شود. استیو همرستوفر، مشاور مشهور، با نشریه Zouton همکاری کرده است تا رندرهای CAD Xiaomi 12 Ultra را فاش کند. تصاویر جدید بسیاری از فاش های قبلی را تایید می کند.

طراحی شیائومی 12 اولترا

در بخش جلو، شیائومی 12 اولترا را می‌توان با صفحه‌نمایش سوراخ‌دار با لبه‌های منحنی دید. ابعاد دستگاه 161.9 × 74.3 × 9.5 میلی متر است. این بدان معناست که Xiaomi 12 Ultra ضخیم تر و کمی کوچکتر از Xiaomi Mi 11 Ultra سال گذشته است که دارای ابعاد 164.3×74.6×8.4 میلی متر است. این نشان می دهد که ممکن است صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچی که در نسخه قبلی در دسترس بود، نداشته باشد. افشای جدید نشان می دهد که می تواند یک پنل 6.6 اینچی AMOLED را در خود جای دهد.

در بخش پشتی، می‌توان Xiaomi 12 Ultra را با یک دوربین عظیم با برند لایکا مشاهده کرد. سیستم دوربین دارای هفت بریدگی دوربین است. به نظر می رسد که به چهار دوربین و سه سنسور مجهز شده است.

مشخصات شیائومی 12 اولترا (شایعه شده)

ماژول دوربین پشتی Xiaomi 12 Ultra ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین زوم پریسکوپ 48 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 16 مگاپیکسلی باشد. این گوشی می تواند به دوربین جلویی 16 یا 20 مگاپیکسلی مجهز شود.

چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 ممکن است قدرت Xiaomi 12 Ultra را تامین کند. ممکن است تا 16 گیگابایت رم، تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه شود. صفحه نمایش AMOLED آن ممکن است از رزولوشن Quad HD+ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. همچنین انتظار می رود این دستگاه با ساختارهای چرمی و سرامیکی عرضه شود.

مسواک برقی شیائومی Mijia T200 Sonic با عمر باتری 25 روزه عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی بی سر و صدا Mi Box 4S MAX را با پورت HDMI 2.1 و پشتیبانی از 8K عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *