خبر

مسواک برقی شیائومی Mijia T200 Sonic با عمر باتری 25 روزه عرضه شد

0

شیائومی هفته گذشته مسواک برقی جدید Mijia T200 Sonic را در چین عرضه کرد. محصول جدید با مراقبت از لثه نرم، لرزش صوتی، تمیز کردن کارآمد و به خصوص 25 روز عمر باتری فوق العاده ارائه می شود. مسواک برقی جدید جدیدترین محصول اضافه شده به طیف مسواک های Sonic شیائومی میجیا است. بیایید نگاهی به ویژگی ها و مشخصات آن بیندازیم.

ویژگی های مسواک برقی سونیک شیائومی Mijia T200

مسواک برقی Mijia T200 Sonic دارای سر مسواک گرد کوچکی است که حتی برای تمیز کردن پشت دندان ها نیز مناسب است. همچنین با استفاده از ابریشم ضد باکتری نرم DuPont 0.15 میلی متری، مقررات درجه تماس با مواد غذایی FDA را رعایت می کند. سر برس به آرامی به صورت افقی نوسان می کند و دارای نوک چند گرد است که بالاتر از استاندارد ملی است و به آن اجازه می دهد به خوبی تمیز شود و به آرامی از لثه ها محافظت کند.

از نظر طراحی و ظاهر، مسواک برقی جدید باریک است و به راحتی در دست است. بسیار سبک و قابل حمل است به این معنی که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. مسواک برقی Mijia T200 Sonic کوچکتر از مسواک های برقی معمولی است و قطر زیر آن تنها 23 میلی متر است.


مسواک برقی دو حالت دارد: حالت استاندارد و حالت ملایم. حالت استاندارد برای مسواک زدن منظم، تمیز کردن پلاک و غیره است. در حالی که حالت ملایم برای افرادی است که لثه های حساس دارند. در مجموع، مسواک برای افرادی با نیازهای مختلف تمیز کردن مناسب است.

خرید مسواک شیائومی

علاوه بر این، مسواک برقی Mijia Sonic T200 در دو رنگ صورتی و آبی عرضه می شود. دارای فرکانس ارتعاش قدرت صوتی است به این معنی که 31000 بار در دقیقه می لرزد. علاوه بر این، مجهز به یک موتور شناور مغناطیسی برای تامین نیروی صوتی است. در حالت تمیز کردن، سطح دندان می لرزد و در عین حال خمیر دندان به صورت میکروحباب های متراکمی در می آید که روی نوک موها جمع می شوند.

مسواک را می‌توان به راحتی با کابل Type-C شارژ کرد و شارژ کامل آن حدود 25 روز دوام می‌آورد، بنابراین لازم نیست نگران شارژ شدن باشید. علاوه بر این، ضد آب IPX7 است، می توانید آن را به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب قرار دهید و همچنان به خوبی کار می کند.

تایید شد: عرضه جهانی Poco C40 در 16 ژوئن

مقاله قبلی

رندرهای شیائومی 12 اولترا از طراحی نهایی با دوربین برند لایکا خبر می‌دهند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *