خبر

تایید شد: عرضه جهانی Poco C40 در 16 ژوئن

0

تا کنون در سال 2022، POCO دستگاه های مختلفی را وارد بازار گوشی های هوشمند کرده است که شامل POCO F4 GT، POCO X4 Pro 5G و POCO M4 5G می شود. اگرچه 3 دستگاه مشخصات بسیار محکمی را برای قیمت ارائه می دهند، اما قیمت عرضه آنها برای کسانی که در بازار سطح پایه جستجو می کنند کاملاً مقرون به صرفه نیست.

بنابراین، پس از گذشت 6 ماه از سال 2022، ما بالاخره تاریخ مورد انتظار عرضه دستگاه پایه بعدی POCO – POCO C40 را داریم!

در حساب رسمی توییتر جهانی پوکو، پوکو اعلام کرده است که POCO C40 به طور رسمی در تاریخ 16 ژوئن از طریق یک رویداد راه اندازی آنلاین که توسط این شرکت برگزار می شود، به صورت جهانی عرضه می شود.

در این اطلاعیه، POCO فاش می‌کند که POCO C40 دارای طراحی انحصاری است که توسط خود POCO انجام شده است. و یکی از گزینه‌های رنگی POCO C40، رنگ زرد POCO است.

با این حال، با بررسی دقیق تر، به نظر می رسد که طراحی نشان داده شده در تیزر بسیار شبیه به طراحی ردمی 10 سی که اوایل امسال در سطح جهانی عرضه شد و ردمی 10 استانداردی که در هند نیز عرضه شد، است. امیدواریم طراحی جدید انحصاری POCO فقط یک گزینه رنگ جدید برای دستگاه نباشد.

در مورد سایر مشخصات POCO C40، POCO همچنین تیزرهایی را برای مشخصات این گوشی هوشمند در حساب های رسمی رسانه های اجتماعی خود فاش کرده است. این شرکت اعلام کرد که POCO C40 دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که بزرگترین باتری موجود در یک گوشی هوشمند POCO است و همچنین دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی قطره ای ناچ است که بزرگترین نمایشگر تا به حال در یک گوشی هوشمند POCO است.

از تیزرها، همچنین می‌توان دید که POCO C40 دارای حسگر اثر انگشت خازنی در پشت نیز خواهد بود. از آنجایی که هنوز تقریباً 2 هفته تا عرضه باقی مانده است، انتظار داشته باشید POCO به زودی تیزرهای بیشتری را در مورد POCO C40 اعلام کند.

41.7 میلیون ابزار پوشیدنی در سه ماهه اول 2022 در سراسر جهان ارسال شد. اپل، هواوی و شیائومی تسلط دارند

مقاله قبلی

مسواک برقی شیائومی Mijia T200 Sonic با عمر باتری 25 روزه عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *