خبر

عرضه کتابخوان شیائومی InkPalm Plus با پردازنده Rockchip RK3566

0

شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی Moaan کتابخوان InkPalm Plus را منتشر کرده است که ارتقاء یافته InkPalm 5 سال گذشته است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.84 اینچی و پردازنده Rockchip RK3566 است. کتابخوان جدید دارای نسبت تصویر 2:1 و نمایشگر E-ink با نور جلو برای خواندن بهینه است. Moaan InkPalm Plus اکنون برای پیش‌سفارش در چین از طریق Jingdong (JD.com) با قیمت 1099 یوان (164 دلار) در دسترس است.

صفحه نمایش 5.84 اینچی با نور جلو InkPalm Plus دارای 24 سطح روشنایی است. همچنین از تنظیمات دمای رنگ پشتیبانی می کند. این دستگاه از سیستم عامل مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند و فرمت های مختلف سازگار با دستگاه را ارائه می دهد. InkPalm Plus همچنین از بسیاری از برنامه های اندروید شخص ثالث از جمله برنامه های eReader پشتیبانی می کند. Xiaomi InkPalm Plus eReader تا 30 روز عمر باتری را با باتری 2200 میلی آمپر ساعتی خود ارائه می دهد. باتری در عرض 2.5 ساعت با شارژر 5 ولت تا 100 درصد شارژ می شود.

پردازنده Rockchip RK3566 InkPalm Plus دارای 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در حالی که InkPalm Plus پیشرفت قابل توجهی را نسبت به مدل قبلی خود نشان می دهد، اما هنوز از نظر سرعت و ظرفیت ذخیره سازی آن کم است. کتاب‌خوان‌های کوچک‌تر زیادی وجود دارد، اما InkPalm Plus همچنان می‌تواند برای بخشی از بازار جذاب باشد. این نازک تر، سبک تر و کمی خوش دست تر از برخی از مدل های سطح پایه Amazon Kindle است. InkPalm Plus از اتصال بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 5 پشتیبانی می کند و وزن آن فقط 0.14 کیلوگرم است.

Xiaomi InkPalm Plus در حال حاضر فقط برای پیش خرید در چین در دسترس است. در دسترس بودن جهانی ممکن است متعاقباً دنبال شود. البته لازم به ذکر است که احتمالاً با نسخه چینی رابط اندروید 11 عرضه می شود که به راحتی می توان آن را به انگلیسی پیکربندی کرد. این مورد در مورد InkPalm 5 بود، اگرچه شیائومی می‌توانست این بار نسخه مستقیم انگلیسی را ارائه دهد.

شیائومی Black Shark 5 و 5 Pro در تاریخ 8 ژوئن به بازار جهانی می آیند

مقاله قبلی

عرضه مجموعه شستشو و خشک کن شیائومی Mijia

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *