بررسیکالبدشکافی

بررسی سری Redmi Note 11T

0

سری Redmi Note 11T قرار است در 24 می (سه شنبه) این هفته در چین عرضه شود. Redmi Note 11T جانشین رسمی سری محبوب Redmi Note 10 سال گذشته خواهد بود که بر عملکرد سطح پرچمدار در دستگاه های مقرون به صرفه تمرکز داشت.

سری Redmi Note 11T در 24 می در چین عرضه می شود
این شرکت قبلاً فاش کرده بود که خط تولید Redmi Note 11T شامل دو مدل خواهد بود: Redmi Note 11T Pro و Redmi Note 11T Pro+. و در اینجا چیزی است که ما تاکنون در مورد جزئیات این 2 دستگاه Redmi Note 11T می دانیم.

Redmi Note 11T Pro Plus

Redmi Note 11T Pro+ به عنوان قاتل پرچمدار سری Redmi Note 2022 در نظر گرفته شده است، زیرا این گوشی تایید شده است که چیپست مدیاتک Dimensity 8100 5G توسط TSMC بر روی گره های 4 نانومتری کم مصرف آنها ساخته شده است.

Dimensity 8100 SoC در Redmi Note 11T Pro+
صفحه نمایش Redmi Note 11T Pro+ نیز در سطح پرچمدار است، زیرا نمایشگر دستگاه توسط DisplayMate با رتبه A+، بالاترین امتیاز در سیستم امتیازدهی نمایشگر، اعطا شده است. چیزی که این دستاورد را شگفت‌انگیزتر می‌کند این است که نمایشگر به جای نمایشگرهای OLED موجود در رقبا، یک LCD است.

Redmi Note 11T Pro+ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی 144 هرتزی FHD+ IPS LCD با فناوری پیشرو در صنعت LTPS است که امکان نرخ تازه سازی متغیر یکپارچه را در صفحه نمایش LCD فراهم می کند. نمایشگر با نسبت تصویر 20.5:9 سفارشی شده خواهد بود که کیفیت تصویر همه جانبه و واضح را ارائه می دهد. پنل صفحه نمایش گوشی هوشمند همچنین دارای فناوری DC dimming است، به این معنی که می‌تواند فلاش‌های سریع روی نمایشگر شما (PWM Flickering) را با روشنایی ثابت (DC Dimming) جایگزین کند، زمانی که می‌خواهید روشنایی را کم کنید.

144 هرتز LTPS LCD در Redmi Note 11 Pro Plus
در مورد دوربین ها، Redmi Note 11T Pro+ دارای دوربین سه گانه + تنظیم فلاش در پشت خواهد بود، جایی که دوربین اصلی سنسور ISOCELL GW1 64 مگاپیکسلی سامسونگ است که دارای اندازه سنسور 1/1.72 برای اجازه دادن نور بیشتر و پیکسل 1.6 میکرومتر است. اعداد پیچی برای بهبود عکس‌های شبانه در نور کم.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هوشمند می‌توان به بلندگوی استریوی آن برای سازگاری با Dolby Atmos و Hi-Res Audio، پشتیبانی از بلوتوث 5.3، باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع فوق‌العاده سریع 120 واتی با شارژر موجود در جعبه اشاره کرد. ردمی علیرغم اینکه یک گوشی پرچمدار Redmi Note است، رسما اعلام کرده بود که Redmi Note 11T Pro+ همچنان از چندین ویژگی قدیمی مانند جک هدفون 3.5 میلی متری، سنسورهای مادون قرمز و پشتیبانی از NFC چند منظوره برخوردار خواهد بود.

Redmi Note 11T Pro

در مورد نسخه استاندارد Redmi Note 11T Pro، دستگاه به جای آن از تراشه MediaTek Dimensity 1300 SoC تازه معرفی شده تغذیه می کند. Dimensity 1300 نسخه اورکلاک شده Dimensity 1200 SoC سال گذشته است که عملکرد بیشتری را برای کاربر نهایی ارائه می دهد.

نسخه وانیلی Redmi Note 11T دارای همان  صفحه نمایش 6.6 اینچی 144 هرتز FHD+ IPS LCD به عنوان نسخه پلاس خواهد بود، اما خبر عالی در اینجا این است که نمایشگر همچنان دارای گواهی A+ توسط DisplayMate است. در مورد باتری، Redmi Note 11T Pro دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی است که در عوض از شارژ سریع 67 واتی کندتر نسبت به 120 وات موجود در نسخه پلاس پشتیبانی می کند.

در مورد سایر جزئیات مانند دوربین های Redmi Note 11T Pro، فقط می دانیم که دستگاه دارای دوربین سه گانه پشتی + تنظیم فلش در پشت است. ردمی هنوز هیچ جزئیاتی از تنظیمات دوربین اعلام نکرده است، بنابراین ما منتظر عرضه در 24 می خواهیم بود تا ردمی جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه فاش کند.

 

رنگ، حافظه و قیمت

هر دو گوشی هوشمند با رابط کاربری MIUI 13 بر اساس اندروید 12 از پیش نصب شده عرضه می شوند. تأیید شده است که دستگاه ها حداقل در دو رنگ موجود هستند: آبی و نقره ای.


در مورد گزینه های ذخیره سازی برای دستگاه ها، لیست قبلی TENAA نشان می دهد که پیکربندی حافظه به شرح زیر است:

  • Redmi Note 11T Pro 6GB RAM + 128GB ROM
  • Redmi Note 11T Pro 8GB RAM + 256GB ROM
  • Redmi Note 11T Pro+ 8GB RAM + 256GB ROM
  • Redmi Note 11T Pro+ 8GB RAM + 512GB ROM

برای اطلاع از قیمت رسمی و جزئیات بیشتر سری Redmi Note 11T،  با مجله شیرازمارکت همراه باشید!

سازنده قاب از طراحی فوق العاده شیائومی 12 با طراحی «مثل پورشه» رونمایی کرد

مقاله قبلی

شیائومی تلویزیون 60 اینچی Mi TV ES Pro با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز را روانه بازار کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *