خبر

سازنده قاب از طراحی فوق العاده شیائومی 12 با طراحی «مثل پورشه» رونمایی کرد

0

انتظار می رود شیائومی 12 اولترا اولین پرچمدار این برند باشد که از اسنپدراگون 8+ نسل 1 جدید معرفی شده استفاده می کند که بر روی فرآیند 4 نانومتری پیشرو در صنعت TSMC اجرا می شود. پیش از تاریخ شایعه عرضه دستگاه در ماه ژوئن، به نظر می رسد که یکی دیگر از سازندگان کیس، طراحی پشتی Xiaomi 12 Ultra را از طریق لیست محصولات خود به صورت آنلاین فاش کرده است.

این خبر از یک کاربر چینی در Weibo با نام کاربری @Experience More می‌آید، که در آخرین پست Weibo خود در مورد آخرین یافته‌های خود در مورد Xiaomi 12 Ultra هنگام گشت و گذار در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک مانند JD.com و Taobao به اشتراک گذاشته است.

آنها به طور تصادفی با لیست جدیدی از یک سازنده کیس شناخته شده در کشور مواجه شدند که برای Xiaomi 12 Ultra بود. لیست محصول یک قاب محافظ پشتی برای Xiaomi 12 Ultra است که دارای طراحی قاب الهام گرفته از پورشه است که دارای یک نوار سیاه و خاکستری در سراسر با نام تجاری کاملاً شناخته شده “Purecar design” در پشت است. کپی آشکار “Porsche Design” که قبلاً در پرچمداران هواوی در دوران طلایی هواوی یافت شد.

کیف ها در دو رنگ موجود هستند: مشکی نیمه شب و سبز یشمی.


با این حال، فلسفه طراحی بدنه برجسته ترین خبر نیست. نکته قابل توجه در اینجا این است که لیست محصول دارای همان طراحی جزیره دوربین با 7 بریدگی سوراخ است که طراحی کیس Xiaomi 12 Ultra در اوایل هفته گذشته فاش شد.

این بدان معناست که شیائومی ظاهراً طراحی جزیره دوربین عقب را برای Xiaomi 12 Ultra نهایی کرده است و سازنده گوشی های هوشمند قبلاً مدل هایی را برای تولید کنندگان کیس در سراسر کشور ارسال کرده است تا درست در زمان عرضه مورد انتظار Xiaomi 12 تولید خود را آغاز کنند. عرضه اولترا در ژوئن.

شیائومی ممکن است در نهایت از USB 3.0 برای گوشی های هوشمند خود استفاده کند

مقاله قبلی

بررسی سری Redmi Note 11T

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *