خبر

شیائومی ممکن است در نهایت از USB 3.0 برای گوشی های هوشمند خود استفاده کند

0

گزارش جدیدی اطلاعات جالبی را در مورد برنامه های شیائومی برای مدل های آینده گوشی های هوشمند خود فاش کرده است. ظاهراً این شرکت در حال آزمایش USB 3.0 و حتی تست های DP برای گوشی های خود بوده است که نشان می دهد به زودی آخرین استانداردها را اتخاذ خواهد کرد.

این خبر از منابع نزدیک به موضوع (از طریق ITHome) می رسد که اظهار داشتند غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای ارائه پشتیبانی از USB 3.0 برای محصولات جدید خود است. در گزارش جدید اسکرین شات CIT نیز به اشتراک گذاشته شده است. برای کسانی که نمی دانند، CIT یک ابزار تست سخت افزاری برای دستگاه های شیائومی است. با کلیک بر روی نسخه کرنل چندین بار در تنظیمات، کاربران می توانند وارد شده و تست های عملکردی را روی سخت افزارهای مختلف انجام دهند.

به عبارت دیگر، این شرکت در حال کار بر روی آوردن آخرین استاندارد برای گوشی های خود است. این برند به دلیل عدم استفاده از استاندارد USB 3.0 برای سال ها در خط تولید پرچمدار خود بدنام بوده است. بنابراین به نظر می رسد که به زودی ممکن است دیگر چنین نباشد. از آنجایی که Xiaomi 12 Ultra در نزدیکی راه اندازی است، تعجب آور نخواهد بود که این مدل اولین مدلی باشد که استانداردهای USB 3.0 را اتخاذ می کند.

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک حدس و گمان است. زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر، منتظر بمانید.

جزئیات شیائومی 12 اس پرو، 12 اس پرو به بیرون درز پیدا کرد

مقاله قبلی

سازنده قاب از طراحی فوق العاده شیائومی 12 با طراحی «مثل پورشه» رونمایی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *