خبر

جزئیات شیائومی 12 اس پرو، 12 اس پرو به بیرون درز پیدا کرد

0

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند شیائومی 12S است. این مجموعه احتمالاً شامل دو مدل است: شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو. امروز، Digital Chat Station جزئیات کلیدی یک دستگاه ناشناس را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد که او ممکن است اطلاعاتی در مورد پرچمداران شیائومی 12S و 12S Pro منتشر کرده باشد.

بازار شاهد ورود برخی از گوشی های پرچمدار با نمایشگرهای کوچکتر خواهد بود. یکی از آنها دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده است که وضوح +FHD، نرخ تازه سازی 120 هرتز، سوراخ پانچ در مرکز قرار گرفته و اندازه مناسبی را ارائه می دهد. به نظر می رسد که اطلاعات دهنده در اینجا در مورد Xiaomi 12S صحبت می کند. دوربین سه گانه پشتی شیائومی 12 اس دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه به یک الگوریتم جدید در سطح سخت افزار برای تجربه عکاسی بهتر مجهز خواهد شد.

برادر بزرگتر همین دستگاه، که به نظر می رسد شیائومی 12 اس پرو باشد، از صفحه نمایش 2K بهره می برد. این دستگاه ممکن است با برخی از پیشرفت ها در صفحه نمایش مجهز شود. انتظار می رود چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، قدرت گوشی های هوشمند شیائومی 12 اس و 12 اس پرو را تامین کند.

گزارش اخیر حاکی از آن است که Xiaomi 12S Pro ممکن است در دو نوع CPU وارد بازار شود. اولین مورد به پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شده، در حالی که نسخه دوم توسط SoC Dimensity 9000 هدایت می شود. از این رو، به نظر می رسد که 12S Pro می تواند اولین پرچمدار شیائومی باشد که از چیپست مدیاتک پشتیبانی می کند.

در اخبار مرتبط، سه گوشی جدید شیائومی با شماره مدل های 2203121C، 2206123SC و 2206122SC گواهینامه CMIIT را دریافت کرده اند. انتظار می رود این دستگاه ها به ترتیب با نام های Xiaomi 12 Ultra، Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Pro در چین عرضه شوند.

شیائومی ریش تراش مدل S600 را معرفی کرد

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است در نهایت از USB 3.0 برای گوشی های هوشمند خود استفاده کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *