خبر

شیائومی ریش تراش مدل S600 را معرفی کرد

0

علاوه بر راه اندازی ماشین لباسشویی بی سیم MIJIA، شیائومی ریش تراش برقی MIJIA S600 را نیز عرضه کرده است. ریش تراش برقی دارای بدنه فلزی فشرده و موتور بدون برس رده بالایی است. ریش تراش همچنین دارای یک سر کاتر سرامیکی شناور و یک پوشش محافظ چرمی است.

ریش تراش برقی MIJIA S600

ریش تراش برقی MIJIA از بدنه آلومینیومی فلزی با ابعاد فشرده 5.6×2.9×8.5 سانتی متر استفاده می کند. سبک و قابل حمل است. همچنین مجهز به یک قاب محافظ است که لمسی گرم و ظریف را به ارمغان می آورد.

از پوشش بالایی مغناطیسی استفاده می کند و وقتی درب بسته می شود، سنسور قفل می شود. این ابزار یک تیغه سرامیکی با دقت بالا است که در برابر سایش مقاوم است و طوری طراحی شده است که برای مدت طولانی تیز باقی بماند. توری تیغه با روکش انعطاف‌پذیری بالا و پایین شناور می‌شود که هر ریش شکسته را در ریش‌های دیگر می‌گیرد تا اصلاحی نرم ارائه کند.

علاوه بر این، ماشین اصلاح برقی مجهز به یک موتور بدون برس است که می تواند در عرض چند ثانیه قدرت موج را تا حداکثر سرعت 7400 دور در دقیقه روشن کند. این گجت صدای عملیاتی کمی دارد. همچنین دارای بدنه ضد آب IPX7 است که برای شستن زیر آب روان مناسب است.

از طریق رابط شارژ USB Type-C شارژ می شود که شارژ کامل را تنها در 2 ساعت ارائه می دهد. اگر هر روز 1 دقیقه از ماشین اصلاح استفاده شود، باتری پر می تواند 60 روز دوام بیاورد.

یخچال اینترنتی Mijia 540L: یخچال قدرتمند با ظرفیت ذخیره سازی بالا

مقاله قبلی

جزئیات شیائومی 12 اس پرو، 12 اس پرو به بیرون درز پیدا کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *