خبر

شیائومی تهدید به خشونت فیزیکی توسط ناظر جرایم مالی هند را مدعی شده است

0

شیائومی هند ادعایی مبنی بر تهدید به خشونت فیزیکی توسط آژانسی که در حال بررسی پرداخت های حق امتیاز آن در این کشور است، مطرح کرده است. این شرکت ادعا کرد که مدیران ارشد آن در جریان تحقیقات ناظر جرایم مالی هند به خشونت فیزیکی تهدید شده اند. شیائومی همچنین مدعی است که این آژانس در تلاش خود برای ضربه زدن به ناعادلانه شرکت از اجبار استفاده کرده است.

جزئیات انحصاری اتهامات شیائومی علیه اداره اجرایی هند ابتدا توسط رویترز گزارش شد. در اسناد دادگاه آمده است که هم به مدیر عامل سابق هند و هم مدیر ارشد مالی فعلی در مورد عواقب وخیم در جریان بازجویی هشدار داده شده است. این دو نفر توسط اداره تحت فشار قرار گرفتند تا اسناد خاصی را ارائه دهند. با این حال، اداره اجرای احکام ادعای تهدیدهای صادر شده توسط مقامات خود در جریان بازجویی را به شدت تکذیب کرده است. ناظر مالی اعلام کرد که ادعاهای شیائومی نادرست و بی اساس است. در ادامه بیان شد که مدیران شرکت به طور داوطلبانه در یک محیط بسیار مساعد عزل شده اند.

پرونده دادگاه توسط شیائومی به تاریخ 4 مه منتشر شده است و آخرین تغییر در موضوع مربوط به پرداخت حق امتیاز توسط این شرکت در هند است. این آژانس می گوید که شیائومی حدود 725 میلیون دلار حق امتیاز مشکوک به خارج از کشور پرداخت کرده است. شیائومی همچنان هرگونه تخلفی را رد می‌کند و می‌گوید که پرداخت‌های حق امتیازش قانونی و واقعی بوده است. این احساس می کند که در تحقیقات به طور غیرمنصفانه مورد هدف قرار گرفته است. دادگاه قبلاً اقدام به مسدود کردن حساب های بانکی شیائومی توسط ناظر مالی را متوقف کرده بود. جلسه بعدی برای 12 می تعیین شده است.

شیائومی به پشتیبانی نرم افزاری Redmi Note 7/7 Pro، Redmi Go پایان داد

مقاله قبلی

IDC: فروش گوشی های هوشمند در هند در سه ماهه اول 2022 و برای سومین سه ماهه متوالی کاهش یافته است.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *