خبر

شیائومی به پشتیبانی نرم افزاری Redmi Note 7/7 Pro، Redmi Go پایان داد

0

سری Redmi Note محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سراسر جهان هستند. این شرکت به دلیل معرفی برخی از ویژگی‌های رده بالای این مجموعه محصولات به انبوه شهرت دارد. به عنوان مثال، Redmi Note 7 Pro اولین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای بود که دارای دوربین 48 مگاپیکسلی بود. این گوشی به همراه Redmi Note 7 و Redmi Go اکنون به پایان عمر خود رسیده اند.

به گفته شیائومی، شیائومی پشتیبانی نرم افزاری سه گوشی محبوب خود را از سال 2019 به پایان رسانده است. این گوشی ها عبارتند از Redmi Note 7 (معروف به Redmi Note 7S)، Redmi Note 7 Pro و Redmi Go. آنها رسماً بیش از 3 سال سن دارند.

خط تولید Redmi Note 7 با رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9.0 پای معرفی شد. این گوشی‌ها در طول عمر خود دو به‌روزرسانی MIUI (MIUI 11 و MIUI 12) و یک به‌روزرسانی اندروید (اندروید 10) دریافت کرده‌اند. آنها در حال حاضر MIUI 12.5 را اجرا می کنند.

از سوی دیگر، Redmi Go با رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 8.1 Oreo Go Edition معرفی شد. سه سال پس از عرضه، این گوشی هوشمند سطح پایه همچنان با همان نرم افزار کار می کند. در طول عمر خود فقط وصله های امنیتی دریافت کرد.

با این حال، اگرچه شیائومی اندروید 11 را برای سری ردمی نوت 7 ارائه نکرده است، کاربران می توانند نه تنها اندروید 11 بلکه اندروید 12 را از طریق رام های سفارشی تجربه کنند. این دو گوشی همچنان در جامعه توسعه دهنده شخص ثالث محبوب هستند. Redmi Go همچنین دارای تعدادی کاستوم رام مبتنی بر اندروید 10 و اندروید 11 است.

به هر حال نرم افزارهای شخص ثالث برای همه توصیه نمی شود. اگر شما یکی از آن مخاطبان خاص هستید، قطعاً باید آن را امتحان کنید تا نفس تازه‌ای به گوشی های خود بدهید.

کیبورد مکانیکی سیمی شیائومی از 4 می در دسترس خواهد بود

مقاله قبلی

شیائومی تهدید به خشونت فیزیکی توسط ناظر جرایم مالی هند را مدعی شده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *