خبر

نمایشگر Redmi 1A Pro تایید شد – جدیدترین مانیتور Redmi به زودی در دسترس خواهد بود

0

Redmi Display 1A شیائومی تنها 2 ماه است که در فروشگاه آنلاین Mi وجود دارد و شیائومی در حال کار بر روی یک مانیتور جدید با نام تجاری Redmi به نام “Redmi Display 1A Pro” است. اکنون Redmi Display 1A Pro به طور رسمی گواهینامه دریافت کرده است. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ردمی سرانجام گواهینامه Redmi Display 1A Pro را دریافت کرد و اکنون در وب سایت Certipedia ظاهر شده است.

 

طبق گفته Certipedia، در حال حاضر تنها گواهینامه ای که Redmi Display Pro دارد “گواهی Low Blue Light” است که به این معنی است که دستگاه دارای فیلتری مشابه با نور آبی کم مانند صفحه نمایش اصلی Redmi است. به همین دلیل، ما انتظار داریم که Redmi Display 1A Pro در مورد پنل مشابه Redmi Display 1A قبلی باشد، به جز نرخ تازه سازی، که امیدواریم 144Hz یا بالاتر باشد (به احتمال زیاد 240Hz خواهد بود). و همچنین امیدواریم که در کنار AMD FreeSync، آنها از عملکرد رسمی Nvidia G-Sync نیز بهره ببرند.

در حال حاضر، Redmi Display 1A با قیمتی در حدود 700 یوان در فروشگاه آنلاین شیائومی عرضه می شود، اما ما انتظار داریم که نسخه جدید Pro از حدود 300 دلار / 1600 یوان شروع شود. ما امیدواریم که این مانیتور جدید Redmi منجر به تبدیل شدن شیائومی به یک بازیگر قوی‌تر در بازار مانیتور شود.

نظر شما در مورد Redmi Display 1A Pro چیست؟ آیا انتظار دارید مانیتور خوبی باشد؟

شیائومی به زودی گوشی‌های جدید با کارایی بالا با حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi 9 به یک گوشی بازی با باتری 9900 میلی آمپر ساعتی، فن خنک کننده و موارد دیگر تبدیل شد!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *