خبر

شیائومی به زودی گوشی‌های جدید با کارایی بالا با حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌کند

0

با افزایش اندازه تصاویر، برنامه‌ها، ویدیوها و موارد دیگر که در طول سال‌ها افزایش یافته است، برندها شروع به ارائه گزینه‌های ذخیره‌سازی بزرگ‌تر برای گوشی‌های هوشمند خود کرده‌اند. اکنون، یک گزارش جدید فاش کرده است که شیائومی قصد دارد چندین مدل گوشی جدید را با گزینه های ذخیره سازی بالا عرضه کند.

redmi k50 pro dimensity 9000 512GB

در زمان امروز، هنگام خرید یک گوشی هوشمند، فضای ذخیره سازی ارائه شده توسط این شرکت به عنوان یک عامل کلیدی در نظر گرفته می شود. بنابراین، به نظر می رسد که غول فناوری چینی قصد دارد در آینده نزدیک گزینه های ذخیره سازی بالاتری را از برندهای زیرمجموعه Redmi و برخی از محصولات میان رده خود ارائه دهد. بر اساس اطلاعاتی که به نام Digital Chat Station ارائه می کند، گوشی های هوشمند این برند با 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهند شد.

قابل ذکر است، این گزینه در حال حاضر بالاتر از برخی از پیشنهادات برتر خود خواهد بود. نویسنده معروف این موضوع را در Weibo به اشتراک گذاشت و همچنین اظهار داشت که این برند قصد دارد بیش از یک گوشی هوشمند با عملکرد بالا با حافظه 512 گیگابایتی را معرفی کند. او ادعا می‌کند که این مدل‌های آینده نزدیک هستند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد انتشار تیزرها یا دیگر گزارش‌ها/شایعات باشیم.

شیائومی

جالب توجه است که وی اظهار داشت که حداقل یکی از این دستگاه های جدید دارای 8 گیگابایت رم برای همراهی با گزینه ذخیره سازی بالا خواهد بود. در حال حاضر، شیائومی قبلاً Redmi K50 Pro را با حافظه 512 گیگابایتی عرضه کرده بود. با این حال، این پیکربندی شامل 12 گیگابایت رم بود. بنابراین، ممکن است بخشی از مدل نسل بعدی سری K یا یک سری دیگر باشد. ما در حال حاضر راهی برای دانستن آن نداریم، بنابراین منتظر به روز رسانی های بیشتر در مورد این موضوع باشید.

شیائومی دستگاه تی زمین شوی دو برس بی سیم MIJIA را راه اندازی کرد

مقاله قبلی

نمایشگر Redmi 1A Pro تایید شد – جدیدترین مانیتور Redmi به زودی در دسترس خواهد بود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *