خبر

شیائومی دستگاه تی زمین شوی دو برس بی سیم MIJIA را راه اندازی کرد

0

جاروبرقی‌های روباتی که عملکرد دوگانه جارو کردن و پاک کردن را انجام می‌دهند، این روزها بسیار رایج هستند، اما اگر از یکی از آن‌ها استفاده کرده‌اید، می‌پذیرید که آن‌ها همان مهارتی را که یک ماپ دستی به شما می‌دهد، ندارند. به نظر می رسد شیائومی با راه اندازی یک ماپ مکانیکی اختصاصی راه حلی برای آن ارائه کرده است.

همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه بی سیم دو برس MIJIA از طراحی خلاقانه دو برس استفاده می کند و از تمیز کردن اسپری بلادرنگ پشتیبانی می کند. برس جلویی کثیفی‌های جلویی را می‌شوید در حالی که برس پشتی لکه‌های پشت را پاک می‌کند و در نتیجه کارایی تمیز کردن کاربر را بهبود می‌بخشد. نیروی کشش خودران موتور، فشار و کشیدن صاف را برای تمیز کردن رایگان امکان پذیر می کند.

در عین حال، این محصول از طراحی بدون قاب نیز برخوردار است. برس غلتکی جلویی می‌تواند تغییر شکل دهد تا شکل لبه‌های دیوار را بگیرد تا به طور موثر لبه‌هایی را که کف به دیوار می‌رسد تمیز کند.

علاوه بر این، دستگاه موبر MIJIA می تواند برس غلتکی را با آب تمیز به صورت اسپری تمیز کند تا پس از استفاده تمیز بماند. علاوه بر این، پس از پایان تمیز کردن، تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که برس را دوباره روی پایه قرار داده و تمیز کردن کمکی را با یک دکمه روشن کند تا شستشوی دستی شبیه‌سازی شود و دفعات تمیز کردن برس غلتکی را کاهش داده و آن را بیشتر کند.

علاوه بر این، هنگام تمیز کردن مکان‌های پایین مانند کف مبل و زیر تخت، ماپ بی‌سیم دو برس MIJIA را می‌توان به گونه‌ای تنظیم کرد که حالت تخت را با ضخامت 13 سانتی‌متر به خود بگیرد. همچنین در این حالت از چرخش 90 درجه به بالا و پایین پشتیبانی می کند. همچنین می توان دستگاه را در هر زمان و هر مکان به حالت عمودی رها کرد. هنگامی که آب خالی می شود یا درجه کثیفی زیاد است، به طور خودکار متوقف می شود و صدای آژیر پخش می کند تا به شما یادآوری کند که به موقع تمیز کنید.

از نظر پیکربندی هسته، باتری دستگاه Dual-brush می تواند تا 35 دقیقه دوام بیاورد. همچنین دارای یک مخزن داخلی 420 میلی لیتری تصفیه آب و یک مخزن فاضلاب 200 میلی لیتری است.

دستگاه MIJIA در ساعت 10 صبح روز 20 آوریل عرضه می شود.

جزئیات سنسور سونی IMX989 فاش شد، شایعه شده که با Xiaomi 12 Ultra رونمایی خواهد شد

مقاله قبلی

شیائومی به زودی گوشی‌های جدید با کارایی بالا با حافظه 512 گیگابایتی عرضه می‌کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *