خبر

گفته می‌شود که ناظر جرایم مالی هند، مانو جین، رئیس سابق شیائومی هند را دعوت کرده است

0

نشانه هایی وجود دارد که شیائومی هند به ظن تخلفات ارزی (FX) توسط آژانس جرایم مالی این کشور در حال بررسی است. در ادامه تحقیقات در حال انجام، مدیر سابق شیائومی هند، مانو کومار جین ظاهراً توسط ناظر مالی احضار شد.

 

فروشگاه شیائومی چین

 

بررسی ها به این موضوع مربوط می شود که آیا فعالیت های تجاری شیائومی در هند با مقررات FX هند مطابقت دارد یا خیر. گزارش شده است که تحقیقات در فوریه آغاز شد و انتظار می‌رود که جین در تحقیقات اداره اجرا کمک کند. مشخص نیست که آیا جین، که ظاهراً در هند است، به طور خاص در پاسخ به این احضار آمده است یا خیر. Manu Kumar Jain در حال حاضر معاون جهانی شیائومی است که دفترش در دبی مستقر است.

منابعی که از این تحقیقات مطلع هستند می گویند که سازمان دیده بان جرایم مالی در حال بررسی تراکنش ها و ساختار تجاری موجود بین شرکت مادر، شیائومی در هند، و سازندگان قراردادی است. قبلاً جزئیاتی را از شیائومی هند جمع آوری کرده است.

شیائومی می گوید که کاملاً با قوانین موجود حاکم بر تجارت خود در هند مطابقت دارد. این سازمان می گوید که در حال همکاری با مقامات برای تحقیقات است. دسامبر گذشته، دفاتر شیائومی به اتهام فرار مالیاتی مورد حمله قرار گرفتند. اداره اجرائیه هیچ بیانیه رسمی در رابطه با این تحقیقات ارائه نکرده است.

6 بهترین گوشی شیائومی برای انجام بازی های سنگین

مقاله قبلی

شیائومی Civi 1S: تاریخ عرضه، مشخصات، قیمت و طراحی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *