خبر

شیائومی پنکه ایستاده با فرکانس متغیر DC هوشمند MIJIA را معرفی کرد

0

شیائومی پنکه کفی با فرکانس متغیر DC هوشمند MIJIA را عرضه کرده است. این محصول از 13 آوریل در مرکز خرید شیائومی با سرمایه گذاری جمعی با برچسب قیمت 429 یوان (67 دلار) در دسترس خواهد بود. پس از عرضه، محصول با قیمت خرده فروشی 499 یوان (~ 78 دلار) انتخاب می شود.

یکی از مهمترین نقاط فروش این پنکه به دلیل حجم بالای هوای 29 متر مکعب در دقیقه، توانایی گردش هوا در کل خانه در عرض 2 دقیقه است. همچنین دارای یک سر چرخان اتوماتیک با زاویه چرخش فوق العاده وسیع است. از دیگر ویژگی های آن می توان به کنترل باد سنسور دما و رطوبت و گردش عمقی 16 متری در فواصل طولانی اشاره کرد.

پنکه هوشمند MIJIA تا 6.5 متر بر ثانیه باد جمع آوری را با سرعت بالا تولید می کند و فاصله تامین هوا تا 16 متر طول می کشد تا هوا در کل خانه به طور عمیق به گردش در آید.

 

MIJIA فن ایستاده با فرکانس متغیر DC هوشمند

 

علاوه بر این، پنکه دارای یک سنسور هال داخلی است، از چرخش خودکار 150 درجه افقی، چرخش خودکار دو محوره 90 درجه عمودی و جابجایی عریض چند زاویه‌ای پشتیبانی می‌کند که به منطقه بزرگ‌تری می‌رسد. هنگامی که پنکه خاموش می شود، سر به حالت استراحت خود باز می گردد.

در عین حال، پنکه دارای یک سنسور دما و رطوبت با دقت بالا است. در حالت هوشمند و حالت خواب، می تواند به طور خودکار سرعت دنده و باد را با توجه به شرایط مختلف محیطی داخلی مطابقت دهد.

 

 

به عنوان یک لوازم خانگی هوشمند شیائومی، می‌تواند سایر لوازم خانگی از جمله رطوبت‌گیر، تهویه مطبوع، رطوبت‌ساز، گرمایش و غیره را به هم متصل کند. در عین حال، می توانید بلوک باد 100 درجه را نیز از طریق برنامه MIJIA تنظیم کنید.

این باگ امنیتی اندروید «آسیب‌پذیری لوله کثیف» میلیون‌ها گوشی اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد!

مقاله قبلی

6 بهترین گوشی شیائومی برای انجام بازی های سنگین

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *