خبر

دستگاه آب سرد و گرم هوشمند MIJIA با نمایشگر هوشمند رونمایی شد

0

شیائومی از توزیع کننده آب سرد و گرم هوشمند MIJIA در چین رونمایی کرد. این گجت تحت سرمایه‌گذاری جمعی فروخته می‌شود و از 6 آوریل شروع به کار می‌کند. در حالی که دستگاه پخش آب دارای برچسب قیمت خرده‌فروشی مقرون‌به‌صرفه 599 یوان (94 دلار) است، این محصول در طول تمرین سرمایه‌گذاری جمعی با قیمت 549 یوان (86 دلار) در دسترس خواهد بود.

تلگراف هوشمند آب گرم و سرد MIJIA با طراحی مینیمالیستی سفید که محصولات MIJIA شیائومی به آن شهرت دارند، مطابقت دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LCD است و از عملکرد صفحه نمایش دیجیتال هوشمند پشتیبانی می کند. این ابزار یک سطل ذخیره آب در پشت بسته بندی می کند و سطح آب را می توان از خط عمودی شفاف مشاهده کرد که برای اضافه کردن به موقع آب راحت است.

 

دستگاه آب سرد و گرم هوشمند MIJIA

 

تفاوت عمده این محصول با دستگاه آبگرم فوری معمولی این است که این محصول جدید دارای آب سرد نیز می باشد و آن را هم در فصل زمستان و هم در تابستان به یک محصول مفید تبدیل می کند.

چندی پیش، شیائومی دستگاه نوشیدنی رومیزی Mijia نسخه سرد و گرم را نیز عرضه کرد. این نسخه دارای سه عملکرد است. می تواند آب را خنک یا گرم کند و همچنین آب را قبل از توزیع فیلتر می کند. دستگاه آشامیدنی رومیزی درجه یک می تواند آب یخ 5 درجه سانتی گراد را با یک کلیک کنترل کند و آب گرم را در 3 ثانیه تامین کند.

عملکرد فیلتر در این مدل جدید وجود ندارد، اما با توجه به قیمت، این ویژگی احتمالاً از دست نخواهد رفت.

3 ویژگی مهم در کنترل سنتر MIUI 13

مقاله قبلی

شیائومی Mi 6 حتی 5 سال پس از عرضه همچنان مورد علاقه طرفداران است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *