بررسینقد و بررسی

برخی از بهترین ویژگی های Redmi 10C

0

Redmi 10C یک گوشی ارزان قیمت شیائومی است. Redmi 10C در 12 مارس 2022 معرفی شد. امروز بهترین ویژگی های Redmi 10C را خواهید آموخت. از آنجایی که این دستگاه ارزان است، به هر حال ویژگی های زیادی ندارد. اما ویژگی های واقعا مفیدی برای کاربران نهایی دارد. بیایید نگاهی دقیق تر به این ویژگی ها بیندازیم.

 

 

باتری 6000 میلی آمپری با ظرفیت بالا

Redmi 10C دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی است. همچنین از پردازنده اسنپدراگون 680 4G استفاده می کند که انرژی زیادی مصرف نمی کند. این بدان معناست که در صورت خرید این دستگاه، زمان های بالای صفحه در انتظار شماست. به لطف باتری این دستگاه می توانید بدون وقفه فیلم تماشا کنید. به لطف استفاده طولانی آن، یکی از بهترین ویژگی های Redmi 10C است.

 

 

دوربین 50 مگاپیکسلی

مگاپیکسل کیفیت دوربین را قبل از لینچ شدن تعیین نمی کند. اما صرف نظر از این، دوربین با وضوح بالا یک ویژگی مفید است. زیرا وقتی عکس های منظره عریض و غیره می گیرید، وقتی عکس را به سمت یک شی خاص برش می دهید، کیفیت تصویر کمی افت می کند. شاید آنقدر کم خراب شود که با چشم غیر مسلح دیده نشود. با قیمت متوسط ​​150 دلار، این دوربین وضوح بسیار مقرون به صرفه است.

 

اندازه نمایشگر بزرگ

ما باید اندازه صفحه نمایش را به بهترین ویژگی های Redmi 10C اضافه کنیم. البته چنین گوشی ارزان قیمتی صفحه نمایش بزرگی دارد و همچنین یک چیز بد که 720p است. وضوح صفحه نمایش دقیقا 270×1600 است. اما در بخش روشن، صفحه نمایش 6.71 اینچی دارد. همچنین این رزولوشن پایین‌تر می‌تواند برای باتری مفید باشد. لذت بردن از سریال ها و فیلم ها خوب است مگر اینکه به این صفحه بزرگ نگاه کنید.

نسل جدید پردازنده اسنپدراگون

این دستگاه ارزان قیمت دارای پردازنده اسنپدراگون 680 4G است. این نسل جدید پردازنده اسنپدراگون 2 برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی های خوب پردازنده این است که عملکرد بالا با مصرف انرژی کم را ارائه می دهد. این پردازنده نسل جدید نیز دارای بهترین ویژگی های Redmi 10C است.

 

قیمت بودجه زیر 150 دلار

قیمت دستگاه بسیار پایین است. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده نسل جدید و … قیمتی بسیار مقرون به صرفه با میانگین 150 دلار است. ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبای 150 دلاری خود دارد.

اگر به دنبال یک دستگاه دست دوم برای خرید هستید، می توانید این مقاله را بررسی کنید. شما بهترین ویژگی های Redmi 10C را دیده اید. اگر رزولوشن 720 در کنار صفحه نمایش بزرگ و سرعت شارژ 18 واتی آهسته در کنار باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نبود، دستگاه بسیار بهتری بود. اما وقتی قیمت را در نظر می گیریم، دستگاه بسیار مناسبی به خصوص برای کاربران نهایی است.

لپ تاپ RedmiBook Pro 15 2022 با نمایشگر 15.6 اینچی 90 هرتزی و پردازنده گرافیکی RTX 2050 معرفی شد

مقاله قبلی

شیائومی نسخه کریستالی یخچال MIJIA 630L را با پنل شیشه ای شفاف عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *