خبر

مشخصات شیائومی Buds 3T Pro، تصاویر قبل از اعلام رسمی لو رفت

0

شیائومی در تاریخ 15 مارس یک رویداد جهانی را برگزار خواهد کرد. این رویداد همچنین شاهد ورود گوشی های پرچمدار سری 12 شیائومی، ساعت شیائومی S1 Active و هدفون های Xiaomi Buds 3T Pro TWS خواهد بود. قبل از عرضه، Buds 3T Pro اکنون در سایت خرده‌فروشی آنلاین GreaTecno با تمام مشخصات و تصاویر آن فهرست شده است.

مشخصات Xiaomi Buds 3T Pro (شایعه شده)
Xiaomi Buds 3T Pro دارای طراحی داخل گوشی است و در جعبه شارژ رنگی مشکی یا سفید عرضه می شود. این دستگاه به درایورهای دوگانه 10 میلی متری مجهز شده و از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 40 دسی بل پشتیبانی می کند.

Buds 3T Pro دارای یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که هر کدام دارای یک باتری 38 میلی آمپر ساعتی هستند. لیست نشان می دهد که Buds 3T Pro 6 ساعت زمان پخش بدون ANC ارائه می دهد. با قاب شارژ، حدود 24 ساعت عمر باتری بدون ANC ارائه می دهد. Buds 3T از شارژ سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. در لیست ذکر شده است که حدود 70 ساعت طول می کشد تا 3T Pro از طریق شارژ سیمی شارژ شود.

Buds 3T Pro اتصال بلوتوث 5.2 را ارائه می دهد. همچنین ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دستیار صوتی، صدای فضایی، حالت شفافیت، حالت بازی، کدک LHDC 4.0 و رتبه IP55 را ارائه می دهد.

قیمت Xiaomi Buds 3T Pro (شایعه)
در لیست شیائومی Buds 3T Pro در GreaTecno آمده است که قیمت آن با احتساب مالیات 127.56 یورو است. بسته‌ی خرده‌فروشی هدفون‌های TWS شامل Buds 3T Pro، یک کیف شارژ، یک کابل شارژ، سه جفت نوک گوش و یک دفترچه راهنمای کاربر است.

شیائومی ردمی 10 سی با نمایشگر 6.71 اینچی، SD680، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

مقاله قبلی

شیائومی 12، 12 پرو و 12 ایکس برای بازار جهانی عرضه شدند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *