خبر

تاریخ عرضه ساعت S1 Active شیائومی تایید شد

0

رویداد جهانی آتی شیائومی که در 15 مارس برگزار می شود، شاهد ورود گوشی های پرچمدار سری 12 شیائومی خواهیم بود. سازنده چینی اکنون تأیید کرده است که همان پلتفرم ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Active را نیز خواهد دید. در حالی که این شرکت هنوز جزئیات خود را تأیید نکرده است، شایعات قبلاً اطلاعات زیادی در مورد دستگاه منتشر کرده است.

Watch S1 Active به عنوان یک نوع جدید از ساعت S1 شیائومی که در دسامبر 2021 در چین عرضه شد، معرفی خواهد شد. اخیراً Pricebaba تمام مشخصات ساعت S1 Active را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، این ساعت هوشمند با صفحه نمایش AMOLED گرد با اندازه 1.43 اینچ عرضه خواهد شد. مجهز به محافظ گوریلا گلس 3 خواهد بود.

Watch S1 Active دارای یک باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که ممکن است با یک بار شارژ تا 12 روز دوام بیاورد. با فعال بودن GPS، Watch S1 Active ممکن است تا 30 روز دوام بیاورد. ساعت هوشمند را می توان در حدود 2 ساعت به طور کامل شارژ کرد.

وقتی صحبت از ردیابی سلامت به میان می‌آید، Watch S1 Active ضربان قلب، SpO2، خواب، استرس و سطوح انرژی را ردیابی می‌کند. این با پشتیبانی از 117 حالت تمرین همراه خواهد بود.

 

رندر ساعت Xiaomi Watch S1 Active

 

Watch S1 Active با پشتیبانی از GPS / GLONASS / Galileo / BDS عرضه خواهد شد. علاوه بر این، به پشتیبانی از بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 802.11 b/g/n مجهز خواهد شد. این ساعت هوشمند با دستگاه‌های دارای اندروید 6.0 یا بالاتر و iOS 10.0 یا بالاتر سازگار خواهد بود.

از دیگر ویژگی های ساعت S1 اکتیو شیائومی می توان به مقاومت 5ATM در برابر آب و بند TPU/لاستیک 22 میلی متری اشاره کرد. در حالی که اطلاعاتی در مورد قیمت آن وجود ندارد، انتظار می رود در سه رنگ مشکی، سفید و آبی وارد بازار شود.

مقایسه: شیائومی 12 Pro در برابر OPPO Find X5 Pro

مقاله قبلی

شیائومی ردمی 10 سی با نمایشگر 6.71 اینچی، SD680، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *