خبر

مشخصات و رندرهای Xiaomi 12 Ultra فاش شد

0

اوایل امروز متوجه شدیم که شیائومی 12 اولترا احتمالاً تا نیمه دوم سال 2022 به تعویق افتاده است زیرا شیائومی به دنبال عرضه این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1+ به جای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

اما این بدان معنا نیست که افشاگری‌ها متوقف می‌شود زیرا @Shadow_leaks برخی از مشخصات و رندرهای مفهومی دستگاه پرچم‌دار آینده را فاش کرده است.

 

 

اطلاعات دهنده بیان می کند که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K E5 AMOLED عرضه خواهد شد که از فناوری LTPO 2.0 استفاده می کند. صفحه نمایش از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند و گفته می شود که دارای نرخ رفرش 120 هرتز است.

اطلاعات دهنده بیان می کند که این گوشی هوشمند با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 ارائه خواهد شد، اما با توجه به گزارش های اخیر، ممکن است این موضوع دقیق باشد یا نباشد. با حرکت به سمت اپتیک، کارشناس اطلاعات نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای دو سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 است که به عنوان دوربین اصلی و فوق عریض کار می کنند. همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی پرتره و یک دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی IMX586 است.

تنظیمات دوربین توصیف شده توسط تیپستر کاملاً در تضاد با اطلاعات فاش شده قبلی است که در آن توضیح داده شده بود که Xiaomi 12 Ultra دارای تنظیمات دوربین سه گانه مشابه با Xiaomi 11 Ultra است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است. و یک سنسور 40 مگاپیکسلی دیگر برای دوربین تله فوتو پریسکوپ.

به غیر از آن، فاش کننده فاش می کند که شیائومی 12 اولترا با باتری 500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه می شود. احتمالاً MIUI مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند و دارای بلندگوهای استریو به همراه گواهی IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع که راهنمای اطلاعاتی رکورد ثابتی برای افشای اطلاعات قابل اعتماد ندارد، به خوانندگان پیشنهاد می کنیم این مشخصات را با کمی نمک در نظر بگیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Xiaomi 12 Ultra با ما همراه باشید.

شیائومی در حال توسعه فناوری نمایشگر چرخان برای نوارهای تناسب اندام است – حق اختراع نشان می دهد

مقاله قبلی

مقایسه: شیائومی 12 Pro در برابر OPPO Find X5 Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *