خبر

شیائومی در حال توسعه فناوری نمایشگر چرخان برای نوارهای تناسب اندام است – حق اختراع نشان می دهد

0

از آنجایی که بازار باند تناسب اندام به آرامی به نقطه اشباع مانند نسل فعلی تلفن های هوشمند بالغ می شود، ارتقاء مورد انتظار بعدی صفحه نمایش بیشتری برای استفاده کاربر خواهد بود. برای گوشی‌های هوشمند، نسل بعدی دستگاه‌های تاشو مانند Samsung Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N و دستگاه‌های رول شونده مانند Oppo X 2021 و دستگاه‌های مفهومی TCL با نمایشگرهای منعطف خود خواهند بود.

برای باندهای تناسب اندام، به نظر می رسد شیائومی فکر می کند که نمایشگرهای انعطاف پذیر آینده باندهای تناسب اندام نیز هستند زیرا این شرکت با استفاده از نمایشگرهای انعطاف پذیر طراحی جدیدی برای باندهای تناسب اندام خود ایجاد کرده است.

این خبر از یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی پتنت چین می‌آید، زیرا شیائومی اخیراً پتنت طراحی خود را برای ساخت یک بند تناسب اندام که شامل یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر از نوع رول در ساخت دستگاه است، تأیید کرده است. طراحی دستگاه به شرح زیر است، به طوری که “A” به قسمتی که صفحه نمایش انعطاف پذیر نصب می شود اشاره می کند.

 

ثبت اختراع صفحه نمایش انعطاف پذیر شیائومی برای نوارهای تناسب اندام

با توجه به لیست ثبت اختراع، نام طرح ثبت اختراع “دستبند هوشمند” نامیده می شود و عملکرد آن در زیر پوشیدنی ها طبقه بندی می شود. این حق اختراع نشان می دهد که طراحی منحصر به فرد بند هوشمند بر شکل و ارگونومی بند تناسب اندام تمرکز دارد.

ثبت اختراع شامل نماهایی از طراحی باند تناسب اندام از زوایای مختلف است و به شرح زیر است:

 

 

شیائومی اولین تولیدکننده‌ای نیست که نمایشگر انعطاف‌پذیر را برای ابزارهای پوشیدنی آزمایش کرده است، زیرا در سال 2020، Nubia ساعت Nubia خود را با نمایشگر انعطاف‌پذیر عرضه کرد که تا زمانی که جلوی مچ دست شما را بپیچد، جمع می‌شود.

Nubia Watch دارای یک صفحه نمایش 4.01 اینچی AMOLED فوق انعطاف پذیر است که تمایل دارد دور مچ دست بپیچد. صفحه از یک آلیاژ آلومینیوم سبک وزن ساخته شده با استفاده از فرآیند تزریق نانو ساخته شده است در حالی که در کنار آن از سرامیک های درجه پزشکی استفاده شده است. طراحی کلی سبک وزن آن را سبک تر می کند.

قیمت Redmi Watch 2 Lite قبل از عرضه در هند فاش شد

مقاله قبلی

مشخصات و رندرهای Xiaomi 12 Ultra فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *