خبر

شیائومی 12 لایت تلفیقی از شیائومی CIVI و شیائومی 12 است

0

مدت زیادی است که در مورد گوشی های سری 12 لایت شیائومی می شنویم. در ماه اکتبر، اطلاعات مربوط به ترکیب با جزئیات ظاهر شد. چهار ماه بعد، گزارش جدیدی از همان منبع اکنون به روز رسانی در مورد این دستگاه ها را به ما می دهد.

Xiaomiui کسی بود که ماه‌ها پیش جزئیات مربوط به سری Xiaomi 12 را منتشر کرد. این نشریه اکنون با یک به روز رسانی دوباره بازگشته است.

اکنون می گوید که این خط تولید تنها شامل یک گوشی خواهد بود و به صورت انحصاری به عنوان یک نسخه جهانی در دسترس خواهد بود. قبلاً گفته شده بود که دو مدل وجود خواهد داشت که یکی از آنها در تمام بازارهای مهم (چین، جهانی، هند) در دسترس خواهد بود، در حالی که مدل دیگر محدود به چین خواهد بود.

این منبع می گوید که شیائومی با گوشی با کد Taoyao که شماره مدل کوتاه شده آن L9 است، کنار آمده است. این دستگاه از نظر مشخصات و طراحی به ترتیب شبیه به سری Xiaomi CIVI و Xiaomi 12 خواهد بود.

Xiaomiui حتی یک رندر مفهومی به اشتراک گذاشته است. مشخصات می تواند دقیق باشد.

گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED خمیده 3 بعدی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. این پنل از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 778G+ SoC یا چیپست قدرتمندتر Snapdragon 7xx استفاده خواهد کرد. این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ، یک واحد فوق عریض و یک دوربین ماکرو است.

مانند هر گوشی هوشمند گروه شیائومی، این گوشی نیز دارای بلندگوهای دوگانه استریو خواهد بود. در نهایت، گوشی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 بوت می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، این گوشی قبلا برنامه ریزی شده بود تا علاوه بر بازارهای جهانی، در چین و هند نیز عرضه شود. در همان زمان، قرار بود گونه‌ای از این دستگاه با نام رمز Zijin با دوربین تله‌فوتو به‌جای ماکو اسناپر به‌طور انحصاری در چین عرضه شود. اما اکنون شیائومیوی اعلام کرده است که این نسخه های گوشی اکنون کنسل شده اند.

قبل از ترک صفحه، نظرات خود را در مورد Xiaomi 12 Lite آینده در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

شیائومی 12 اولترا بر اساس گزارش های داخلی، TSMC Qualcomm 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1+ را حمل می کند

مقاله قبلی

مقایسه: شیائومی 12 Pro در برابر سامسونگ Galaxy S22+

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *