خبر

شیائومی روی فناوری شارژ سریع 150 واتی برای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی کار می‌کند

0

شیائومی در حال حاضر از سری Redmi K50 در چین رونمایی می کند. در این سری، Redmi K50 Gaming Edition از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. اما به نظر می رسد که این ممکن است به زودی پیشی بگیرد زیرا ظاهراً این برند در حال کار بر روی یک راه حل شارژ سریع حتی بالاتر است.

این خبر از ایستگاه چت دیجیتال خبرساز معروف در Weibo می رسد. به گفته نویسنده، این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی مرزهای فناوری شارژ سریع است. با نگاهی به پست رسانه های اجتماعی، آنها اضافه می کنند که Redmi K50 Gaming Edition و Redmi K50 Pro+ به لطف طراحی باتری دو سلولی 6c این شرکت، به ترتیب شارژ سریع 120 وات و 100 وات را ارائه می دهند.

 

 

با شارژ سریع 120 واتی، Redmi K50 Gaming Edition می تواند تنها در 17 دقیقه شارژ شود، بنابراین 150 وات احتمالاً زمان شارژ کمتری را ارائه می دهد. Digital Chat Station اضافه می کند که غول فناوری چینی قبلاً یک راه حل شارژ سریع با سرعت بالاتر از 120 وات آماده کرده است که تقریباً برای تولید انبوه نیز آماده است. این چیزی حدود 150 وات خواهد بود و احتمالاً در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی مانند Xiaomi 12 Ultra یا سری جدید Xiaomi MIX قابل استفاده خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که مشاور اطلاعاتی در مورد این فناوری به اشتراک گذاشته است، اما اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

شیائومی در بازار جهانی گوشی‌های گران‌قیمت به مصاف اپل می‌رود

مقاله قبلی

شیائومی به زودی نسخه 5G Redmi Note 11S را عرضه خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *