خبر

شیائومی در بازار جهانی گوشی‌های گران‌قیمت به مصاف اپل می‌رود

0

لی جون، بنیانگذار شیائومی، واضح ترین نشانه را از قصد این شرکت برای رهبری بازار جهانی گوشی های هوشمند رده بالا ارائه کرده است. لی جون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت شیائومی می گوید که این شرکت قصد دارد به طور کامل در مقابل اپل از نظر محصولاتش و تجربه کلی کاربر استفاده از این محصولات را محک بزند. تمرکز بر بخش رده بالای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند خواهد بود، جایی که اپل پس از مشکلات هواوی، سهم بازار بالایی دارد.

مدیر عامل غول فناوری، رقابت در بخش رده بالای بازار گوشی های هوشمند را جنگ مرگ و زندگی توصیف کرد که شرکت باید برای حفظ رشد خود بر آن غلبه کند. اپل همچنان پیشرو در بخش پریمیوم بازار جهانی گوشی های هوشمند است و شیائومی بدیهی است که کار خود را برای آن قطع کرده است. سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند عجله دارند تا خلاء عظیمی را که به دلیل فروپاشی برند هوآوی ایجاد شده است، احساس کنند و شیائومی در رقابت در میان شرکت‌های فناوری پیشرو در چین، جایگاه قطبی را به خود اختصاص داده است. لی گفت که هدف استراتژیک این شرکت این است که تا سال 2025 به بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود.

شیائومی در چند سال گذشته که در آن ثروت هواوی به سمت جنوب حرکت می کرد، واقعاً یک مسیر صعودی داشته است. موقعیت پیشرو برای خود در بازار چین و همچنین در سطح جهانی ایجاد کرده است. لی می‌گوید شیائومی متعهد به سرمایه‌گذاری 100 میلیارد یوان (15.71 میلیارد دلار) در تحقیق و توسعه طی پنج سال آینده برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود است. شیائومی همچنان با برخی از رقبای سنگین در بازار گوشی های هوشمند مانند اپل و سامسونگ مبارزه خواهد کرد. داده های جهانی اخیر نشان می دهد که شیائومی در صدر کار خود را به خوبی انجام می دهد و اگر به مسیر فعلی خود ادامه دهد، طی چند سال آینده می تواند از اپل یا سامسونگ پیشی بگیرد.

مقایسه مشخصات: Moto G200 در برابر 11T

مقاله قبلی

شیائومی روی فناوری شارژ سریع 150 واتی برای گوشی‌های هوشمند نسل بعدی کار می‌کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *