خبر

چرا Redmi Note 11S در هند سطح توقع ها را برآورده نکرد

0

شیائومی پس از چند روز انتشار، بالاخره ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 اس را در اوایل امروز در هند معرفی کرد. با این حال، برخلاف رویداد سری Redmi Note 10 که در مارس 2021 اتفاق افتاد، کنفرانس امسال علیرغم اینکه پخش زنده با هوش مصنوعی تولید می شد چندان جالب نبود. زیرا محصولات در مقایسه با نسل گذشته به نوعی خسته کننده هستند.

مدل‌های جدیدتر برخی ارتقاها را به همراه دارند، اما باز هم، این چیزی است که آخرین نسل باید ارائه دهد. به هر حال، قیمت گذاری گوشی های هوشمند جدید برخلاف شیائومی است.

به طور خلاصه، ما واقعاً فکر نمی کنیم که شیائومی هند با Redmi Note 11S سطح توقع ها را برآورده کرده باشد.

 

شیائومی هند حتی قبل از اینکه این دستگاه در بازارهای دیگر به طور رسمی عرضه شود، عرضه Redmi Note 11S را در این کشور منتشر کرده بود. به طور خاص، این شرکت از عبارت “Set The Bar” برای تبلیغ این گوشی استفاده می کند.

اما عمیقاً همه ما، از جمله شیائومی، می‌دانیم که این شرکت در سال گذشته با Redmi Note 10 Pro انحصاری هند سطح توقع را بالا برد.

برای کسانی که نمی دانند، Redmi Note 10 Pro فروخته شده در هند در هیچ جای دیگری در دسترس نیست. این گوشی به جز دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، تمامی ویژگی‌های Redmi Note 10 Pro را در سایر بازارهای بین‌المللی به فروش می‌رساند.

این دستگاه از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده می کند. در نتیجه، 3000 روپیه ارزان‌تر از Redmi Note 10 Pro Max، که در واقع Redmi Note 10 Pro در جاهای دیگر موجود است، عرضه شد.

این گوشی با قیمت 15999 روپیه برای پیکربندی حافظه پایه 6 گیگابایت + 64 گیگابایت معرفی شد. تقریباً یک سال بعد، شیائومی همان نسخه Redmi Note 11S را با اندکی بالاتر با قیمت 16499 روپیه در هند عرضه کرد.

 

برای شروع، Redmi Note 11S جانشین Redmi Note 10 Pro نیست. در واقع جانشین Redmi Note 10S می شود که با قیمت 14999 روپیه برای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

Redmi Note 11S گوشی بهتری نسبت به مدل قبلی خود است. اما قطعاً با Redmi Note 10 Pro برابری نمی کند. زیرا دومی نه تنها پوشش شیشه‌ای مات در پشت را ارائه می‌کند، بلکه چیپست بهتری به شکل Qualcomm Snapdragon 732G و یک دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دارد.

Redmi Note 10 Pro چندین بار افزایش قیمت داشت و نسخه پایه آن مدت ها پیش متوقف شد. به هر حال، نسخه متوسط ​​6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و نسخه برتر 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی همچنان به ترتیب با قیمت های 17999 روپیه و 18999 روپیه به فروش می رسند.

به عبارت دیگر، این گوشی تنها 500 روپیه از همان پیکربندی‌های حافظه Redmi Note 11S گران‌تر است. به نظر ما بهتر است گوشی قدیمی‌تر از گوشی جدیدتر تهیه شود.

Redmi Note 11S یک گوشی هوشمند مستقل است. با این حال، قیمت گذاری آن باعث می شود که Redmi Note 10 Pro یک ساله در هند معامله بهتری داشته باشد. با این حال، ما مطمئن نیستیم که شیائومی تا چه زمانی به فروش آخرین نسل مدل ادامه می دهد.

Xiaomi Pad 5 به‌روزرسانی پایدار جهانی MIUI 13 را دریافت می‌کند، اما با یک پیشرفت

مقاله قبلی

تست عملکرد بازی Snapdragon 8 Gen1 در 8 گوشی شیائومی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *