خبر

رندری که شیائومی 12 مینی با طراحی احتمالی را به نمایش می گذارد

0

شیائومی با ارائه گوشی های هوشمند بسیار کوچکی مانند شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس سهم خود را افزایش داده است، اما آخرین رندرهای مرتبط با شیائومی 12 مینی نشان می دهد که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی این شرکت ممکن است بسیار کوچکتر باشد. اگرچه سوالاتی در مورد صحت رندر وجود دارد، اما اگر قرار باشد تصاویر قابل بررسی باشند، می‌توانیم شیائومی 12 مینی را ببینیم که دارای سه دوربین برای دوربین اصلی است.

اگرچه Xiaomi 12 و Xiaomi 12X در حال حاضر فقط در چین در دسترس هستند، رندر جدید همچنان در خارج از چین مورد توجه است، زیرا برخی از مدل های مینی می توانند در بازار جهانی جای بگیرند. هر دو شیائومی 12 و 12 ایکس دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی هستند که در مقایسه با برخی از مدل های کوچک اپل، سامسونگ و سایر OEM ها هنوز نسبتاً بزرگ است. اپل آیفون 12 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی است، حتی اگر یک گوشی هوشمند پرچمدار باشد.

ظاهراً، شیائومی در مرحله پیشرفته ای در توسعه مدل پرچمدار مینی است که زیر سری 12 خواهد بود. طبق گزارش ها، این شرکت طراحی این مدل را نهایی کرده است و این محتوای رندر توسط Shadow_Leak بود. حدس زده می شود که شیائومی 12 مینی جدید می تواند صفحه نمایش زیر 6 اینچ داشته باشد، اما هیچ راهی برای اطمینان از صحت رندر منتشر شده وجود ندارد. بنابراین گزارش قطعی است و شیائومی ممکن است با عرضه گوشی هوشمند کامپکت پرچمدار بعدی خود در مسیر متفاوتی حرکت کند.

قیمت Redmi Note 11S، Redmi Smart Band Pro هند قبل از عرضه به بیرون درز کرد

مقاله قبلی

شیائومی ممیزی سالانه حریم خصوصی داده ها را مطابق با اتحادیه اروپا انجام می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *