بررسینقد و بررسی

نظر: Redmi Note 11S یک خرید بهتر از Redmi Note 11 Pro است

0

اخیراً، شیائومی از سری Redmi Note 11 رونمایی کرد. خط تولید از چهار مدل تشکیل شده است. با این حال، ما فقط یکی از آنها را بهترین خرید در بین همه یافتیم. در اینجا در مورد Redmi Note 11S صحبت می کنیم. این گوشی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های متعادل فاصله بین Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro را پر می‌کند که آن را به یک پیشنهاد مقاومت‌ناپذیر از شیائومی تبدیل می‌کند.

در این مقاله، توضیح می‌دهیم که چرا فکر می‌کنیم اکثر مردم باید به جای Redmi Note 11 Pro، شیائومی Redmi Note 11S به خصوص نوع 4G را انتخاب کنند.

از کوزه همان برون تراود که دروست

سری Redmi Note 11 طراحی جدیدی را به پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سراسر جهان ارائه می‌کند. گوشی‌ها در حال حاضر مانند آیفون‌های جدیدتر دارای قاب تخت هستند.

با این حال، گوشی Redmi Note 11 Pro 4G/5G بارزتر از Redmi Note 10/10S است. زیرا دو گوشی آخری به جای صاف بودن مانند مدل های قبلی، پنل پشتی خمیده دارند.

 

ردمی نوت 11

 

اما نسخه Pro بلندتر، ضخیم تر و سنگین تر هست. آنها حتی صفحه نمایش بزرگتر و بهتری دارند.

مانند نسل قبلی، هر چهار دستگاه با دو بلندگوی استریو، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، موتور لرزش خطی محور z، حسگر اثر انگشت در کنار، بلستر IR و NFC (وابسته به بازار) عرضه می‌شوند.

جالب اینجاست که همه آنها توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شوند. همچنین دارای همان رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 هستند.

آیا Pro واقعاً یک PRO است؟

حرفه ای یا Pro در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی به معنای بهتر است. اما نمی گوید چقدر بهتر است. این جایی است که مشکل نهفته است. نه همه به یک مدل Pro نیاز دارند و نه هر نوع Pro ارزش بهتری نسبت به نسخه اصلی ارائه می دهد.

 

Redmi Note 11 Pro 4G

 

متأسفانه، هر دو ویژگی ذکر شده در بالا برای سری Redmi Note 11 قابل اجرا هستند. این مورد در مورد نسل قبلی نیست. Redmi Note 10 Pro (معروف به Redmi Note 10 Pro Max) با قیمت درخواستی بسیار بیشتر از نسخه های پایین تر ارائه می دهد.

Redmi Note 11 Pro فقط در دسته های بسیار کمی ارتقاء می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، حرفه ای ها نمایشگر بزرگتر و بهتری را به نمایش می گذارند. آنها دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت هستند. از سوی دیگر، نسخه‌های وانیلی و S با صفحه نمایش 6.43 اینچی FHD+ AMOLED کوچکتر با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت عرضه می‌شوند.

علاوه بر این، Pro از شارژ سریع 67 واتی در مقابل شارژ سریع 33 واتی در دو مدل دیگر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Pro 5G دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 695 بهتر و سریعتر است.

 

Redmi Note 11 Pro 5G Global

به غیر از ویژگی های ذکر شده، حرفه ای ها به معنای واقعی کلمه چیز دیگری ارائه نمی دهند. Pro 4G به طور خاص دارای همان تراشه MediaTek Helio G96 مانند نسخه S است.

عجیب‌تر این است که هر چهار گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. به جز حالت عادی، سه مدل باقی مانده نیز دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستند. در نهایت، به دلایلی، حرفه‌ای‌ها دوربین تله ماکرو با استقبال خوب را از مدل های قبلی خود ندارند.

 

قهرمان واقعی

ما متوجه شدیم که Redmi Note 10S یک پیشنهاد غیر ضروری در سری Redmi Note 10 است. زیرا تنها با صرف کمی بیشتر، می توان ردمی نوت 10 پرو را با مجموعه ای از ویژگی های بهتر دریافت کرد.

جالب اینجاست که جدول برای سری Redmi Note 11 تغییر کرده است. برای این نسل، ما فکر می‌کنیم که Redmi Note 11S ارزش بهتری نسبت به Redmi Note 11 Pro دارد. شیائومی در مقایسه با مدل های قبلی خود، اولی را بهبود بخشیده است، در حالی که در همان زمان، به نوعی دومی را کاهش داده است.

 

ردمی نوت 11 اس

در نتیجه، Redmi Note 11S را به عنوان قهرمان واقعی خانواده اش تاج گذاری می کنیم. همانطور که گفته شد، بر خلاف Redmi Note 11 Pro 4G، Redmi Note 11 Pro 5G همچنان ارزش بررسی دارد اگر در جایی با پوشش 5G خوب زندگی می کنید.

کانسپت شیائومی میکس 5 پرو به همراه مشخصات کلیدی ظاهر می شود

مقاله قبلی

شیائومی Redmi 10A حسگر اثر انگشت، با دوربین دوگانه را ارائه می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *